Kan je Tetra Flakes voor goudvissen ook aan tropische vissen voeren?


aquafan7704

Member
Lid geworden
17 november 2020
Berichten
8
Leeftijd
25
Ik heb nog een ongeopende bus met tetra flakes van goudvissen liggen van 1 jaar geleden toen ik nog goudvissen had. Het voer is nog goed en ik geef mijn tropische vissen Rubin flakes van tetra dus ik vroeg me af of ik ook de goudvissen versie aan ze kon voeren.
 
Voer voor 1 soort vis is veelal niet meer dan een verkoopstruc.
Veel mee verschillen dan drijvend/zinkend, plantaardig/dierlijk en vlok/granulaat zijn er niet, behalve de kwaliteit tusen verschillende merken dan.
 
Voer voor 1 soort vis is veelal niet meer dan een verkoopstruc.
Veel mee verschillen dan drijvend/zinkend, plantaardig/dierlijk en vlok/granulaat zijn er niet, behalve de kwaliteit tusen verschillende merken dan.
Ik heb zelf ook veelal het goedkopere voer maar waarom is men dan zo enthousiast over bv Bassleer als de samenstelling niet veel anders is dan de goedkopere of huismerken?
 
Ik heb zelf ook veelal het goedkopere voer maar waarom is men dan zo enthousiast over bv Bassleer als de samenstelling niet veel anders is dan de goedkopere of huismerken?
De oorsprong van de ingrediënten, de manier van bereiding , manier van opslag (doorzichtige potjes zijn slecht)
en in het geval bassleer, de coating met allerhande adittieven.

Net zoals een fles wijn van 5€van de aldi niet veel anders is dan een fles van 5000€, het is en blijft sap van druiven, je verschil zit hem in de details (en ook wel merknaam hoor)
 

Terug
Bovenaan