Wat is er nieuw

Kennen jullie deze winkel

• Onderwerp starter Onderwerp starter MissSol
  • Startdatum Startdatum
M

MissSol

Guest
Hoihoi
Mijn vriend en ik willen in de kerstvakantie eens bij een goede winkel kijken die HQ goldfish verkoopt. Nou weet ik dat Dino in Voorthuizen goed bekent staat maar zie nu ook een advertentie van rifwachter in Hilversum die zegt ze te verkopen. Kennen jullie deze zaak?

De Rifwachter is weleen goede Toko.

Ik kan alleen maar positief zijn over Rifwachter.

Ik ken hem niet zelf maar hoor ook goede geluiden hoor.

Ik ken hem wel, mooie winkel veel keus en goede service. Daar betaal je wel iets meer voor, maar vind dat persoonlijk niet erg. Aanrader om gewoon is te gaan kijken!

Maar Dino heeft veel meer HQ Goudvissen.

Ik wil natuurlijk zoveel mogelijk soorten en maten zien, het gaat om de fancy goldfish! Dus wat denken jullie beter Dino of rifwachter, of nog andere zaken? Kom uit Noord- Holland dus gaan er speciaal stukkie voor rijden.

Ik zou zeker naar Dino gaan, hij heeft veel keus (denk veel meer dan rifwachter), mooie vissen en hij is gewoon erg aardig 🙂

Zie dat je uit alkmaar komt? Leuk! Daar ben ik geboren 😀

Ja klopt een echte kaaskop!
Denk dat we dan toch voor Dino gaan!

Goede keuze!

Intratuin Hoorn heeft momenteel ook enkele Mooie HQ zitten.

Ken een zaak in IJmuiden die ook wel een aantal mooie heeft maar vind juist leuk om eens bij zo'n winkel als dino te kijken waar het aanbod heel ruim is, niet alleen om een visje te kopen maar zie het ook als een uitje.

Waar zit Dino,
adres?
Website?

Thanks.

Wij hebben afgelopen zondag een kijkje genomen bij rifwachter.
Vond het aanbod niet zo heel bijzonder. Wel grote winkel en erg warm daarbinnen.

Dino zit in Voorschoten. Echt een aanrader om bij hem te gaan kijken. Je kijkt je ogen uit en in elke prijsklassen wel mooie vis te kopen van een goede kwaliteit.

Ik ben bij dino geweest, prachtige exemplaren heeft hij rondzwemmen!

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan