Wat is er nieuw

kersenbuik eitjes

• Onderwerp starter Onderwerp starter jenee98
  • Startdatum Startdatum
J

jenee98

Guest
Jeeeh eindelijk,

me kersenbuikjes hebben eitjes weet niet precies hoelang had ze eerst nog niet gezien maar zag wel dat ze al een paar dagen het fort bewaken het vrouwtje zit er bijna heel de dag in en het mannetje erom heen kan ook niet wachten om te kunnen kijken als de jonkies erbij zwemmen (als alles goed gaat).
maar hoelang duurt het eigenlijk dat de eitjes uitkomen??

Wist niet waar ik hem moest plaatsen dus dacht dan maar bij overige🙂

2-3 dagen voordat de eitjes uitkomen, dan een dag of 7-8 voordat de jongen vrijzwemmen, komt in diverse kweekverslagen naar voren.
Waar het thuishoort: Cichliden Afrikaans.

Beiden had je trouwens ook zelf goed kunnen uitzoeken 😉

OW dat is al wel snel ja dacht misschien weet iemand anders het die het graag wilt delen sorry.

Hallo ik heb nu 2 weken kersenbuikjes 1 man 1 vrouw. Soms zwemmen ze wel samen. En elkaar opjagen doen ze ook niet. Helaas heeft geen van beiden intresse voor de 2 kokosnoten in de bak. Is er iets mis?

Geef ze de tijd, ze gaan op een gegeven moment wel interesse tonen en dan stoppen ze niet meer met kweken tot je ze helemaal zat bent. 🙂

hallo nu hebben mijn kersenbuiken de kokosnoot gebruikt. maar mijn ruitenkuiser is nu de kokos binnengevallen en alle broedzorg was verdwenen. raar dat het mannetje zijn kokos niet verdedigt. alle andere vissen jaagt hij weg behalve de ruitenkuiser. is dit normaal dat hij bang is van de ruitenkuiser en kan je hier iets tegen doen? of komt dit omdat het de eerste kweek was en de broedzorg nog niet groot genoeg was om zijn kokos sterk te verdedigen?

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
    Terug
    Bovenaan