K
Keesvd
Guest
Wat een kattegejank hier steeds discussies uitlokken. Geniet van het leven en zeik niet over een ander.
Afrikaanse reuzenslakken
Het is een kwestie van tijd dat mensen gaan piepen over mijn laatste aanwinst in mijn aquarium.
Wauw Kerst gevoel ...
Elkaar een kaartje sturen ook al zie je elkaar never of zijn het vage kennissen... vervolgens 2 dagen lief zijn tegen elkaar met kado'tjes en gezellig lekker met de gehele familie of vrienden vreten...
Zeg dit kan ook het hele jaar door hoor. liefe zijn voor elkaar en elke week gezamelijk lekker eten met familie of vrienden.
Het enigste verschil wel of geen kerst is comercie en extra geld verdienen aan 2 feestdagen en oud en nieuw… een andere betekenis heft het al Jaren niet meer of gaan wij allen gezellig naar de Kerk om de geboorte van Jezus te vieren ?
Dat is toch de reden van Kerst en die Kerstboom en versieringen en lampjes is allemaal comercie en geld verdienen vanuit Amerika overgewaaid over de wereld.
Kerstboom hoort helemaal niet bij Kerst maar hoorde bij de vreugde vuren in Noorwegen en Zweden die op die manier oud en nieuw vierde door dennebomen te versieren die in hun dorp of in het bos stonden zonder gekapt te worden.
Dus tja…. hoe je het ook viert de reden waarom Kerst echt werd gevierd bestaat allang niet meer.
Joh Antje, laat je niet zo kennen. Je lijkt wel een plofkip.😀En dan nog trots zijn ook op je aankoop...maarja de plofkip he
Shit.... Dat ik daar nu niet eerder op gekomen ben. Nu nog een kooi....Laat me raden, je hebt een lekker wijffie gescoort op Tinder en die wil je gaan houden in een kooi ? 😀😀😀
Nee ik ben met een wijfie van tinder naar Iguana geweest en daar de doodshoofdkakkerlakken en sprinkhanen gefotografeerd waarvan men hier dacht dat ik ze nu in mijn aquarium had.Laat me raden, je hebt een lekker wijffie gescoort op Tinder en die wil je gaan houden in een kooi ? 😀😀😀
50 tinten volgens mijmaar er is ook grijs, in allerlei tinten
At my age you know a lot more shades than the fifty that some apparently stick to....50 tinten volgens mij
Zullen we dit sprookje maar niet meer vertellen? Moet zeggen dat de gebroeders grimm en hans christian anderson het niet beter konden verzinnen maar toch. Kerst staat sinds de 5e eeuw al bekend als een vreet en zuipfestijn dus dat gaan we maar niet proberen te veranderen. Vergeefse moeite.niks te maken want met kerst vieren wij de geboorte van Jezus Christus, die later vooral bekend is geworden wegens het sterven voor onze zonden aan het kruis van Golgotha.
Kunnen we nu misschien een topic over illegaal vuurwerk, afgeknalde vingers e.d. starten.
Als we toch de geschiedschrijving ter discussie gaan stellen; hoe ben je hierop gekomen? ;-)Zullen we dit sprookje maar niet meer vertellen? Moet zeggen dat de gebroeders grimm en hans christian anderson het niet beter konden verzinnen maar toch. Kerst staat sinds de 5e eeuw al bekend als een vreet en zuipfestijn dus dat gaan we maar niet proberen te veranderen. Vergeefse moeite.
Haha elke keer als jij wat zegt.Can't wait!
All we need is a good title and one or two poking sticks!
Good times a coming!
Jij mag van mij best niet weten wat kerst is hoor. Nee excuses ik zei maar wat.Zullen we dit sprookje maar niet meer vertellen? Moet zeggen dat de gebroeders grimm en hans christian anderson het niet beter konden verzinnen maar toch. Kerst staat sinds de 5e eeuw al bekend als een vreet en zuipfestijn dus dat gaan we maar niet proberen te veranderen. Vergeefse moeite.
Hah hoe kom je daar nou bij? Enig idee wat een pondje goud kost? Ik toevallig wel, vandaag was dat €21742,79. Een pond paling? Zeg 15 euro. Zit een factor 1450 tussen 😉
Of de rest waar is geen idee maar die vergelijking met de goudprijs is gewoon kolder.
Eetsmakelijk allen! Ik had zalm, paling en rosbief op het menu staan en het was heerlijk.
Hoe oud is wie? Ik?
Check mijn avatar daar staat het.
We helpen het je hopen. Alleen, weet wat je wilt. ;-) Mijn opa is 95 en volgens hem is er niks meer aan. Het moet je (o.a. medisch) ook allemaal een beetje mee blijven zitten.Ik hoop die leeftijd te halen
Hoe oud is wie? Ik?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.