Kienhout 'slagtanden'


Ramson

Well-known member
Lid geworden
22 mei 2020
Berichten
231
Leeftijd
28
Ik ben van plan mijn bak voor een groot deel te herinrichten, dit wil ik graag doen met kienhout slagtanden, vallisneria en amazone zwaardplanten.
Iemand een adresje voor het hout en planten? (Eventueel bestellen) Kienhout mag tussen de 50 en 60 cm hoog zijn.
 
De betere dierenwinkel/LFS heet dat meestal wel liggen. Anders gewoon ff de webwinkels aanschrijven wat je zoekt en of ze wat voor je achter kunnen houden.
 
ik bestelde het altijd bij Hand Osendarp uit Hoogezand. Maar die heeft niet veel meer. Had hem een paar weken geleden gemailt nl. Vanwege Corona mocht hij Duitsland niet in, waar hij het uit het moeras haalde.
 
Nog een vraagje over een aantal planten, hoeveel stekjes vallisneria en limnobium laevigatum(kikkerbeet) is verstandig te bestellen? Heb er nu 2 van beide aangeklikt, is dit genoeg?
 
@rjoemman
Bedankt, denk dat ik dat ook maar die 👍
Niet dat het zodalijk 1 groot bos wordt 😂
 
Ervaring met planten bestellen trouwens?
Kwam de site aquarium123 tegen.
 
bij aquarium123 heb ik meermalen planten besteld, ze zijn iets duurder maar leveren zeker kwaliteit.
 
Mijn slagtanden uit de lido van marktplaats. Persoon verkocht het aquairum, heb alleen het hout eruit over kunnen kopen, dat loont ook nog wel eens
 
@Killerfish klopt! Heb hetzelfde gedaan, kan het van het weekend ophalen 👌 niet echt slagtanden, maar lijkt er aardig op 🙃
 
Okee, ik ga van het weekend de limnobium laevigatum, vallisneria en javavaren bestellen.. doen deze het over het algemeen goed zonder extra voeding? Ik lees veel verschillende dingen, vooral over de javavaren..
 
Hoi hoi, heb je al slagtanden, ik heb er namelijk een stuk of 6 voor je als je nog belangstelling hebt?
 
Bedankt voor je reactie, maar ik ben voorlopig even voorzien :)
 

Terug
Bovenaan