Killifilmpjes


Ja, ik ben er ook erg blij mee!
Nou kom op Jeffrey, ik had van jou, met al die killi's, in ieder geval een filmpje verwacht!
Make my day! :D

groetjes John.
 
Hahaha ik kom van de week weer op mijn kamer. Dan zal ik een kijken wat er te filmen valt :p.
 
Mooi filmpje, ook wel handig zo'n eierlegmachine die gelijk je vis van voer voorziet ;)
Je kubusaquarium is ook een klein Killi kunstwerk John, schitterend.
 
Waar had jij de Procatopussen gehaald John? (PM maar als het een hobbykweker betreft).
 
Eerst een filmpje Jeffrey :D

Die van mij komen uit Hilversum 1.5 jaar geleden.
Ik zag dat ze bij U in Amersfoort ook verkocht worden, 3,5 euro!
Koopje, is wel de similis.
Voor hobbykweker zijn ze niet zo interessant, grote bak nodig, ze eten heel veel, gevoelig en het per post versturen van eieren is een gok. Vissen versturen is erg duur.

groet John.
 
Ja kan ze via de KFN zo af en toe krijgen. Ga het maar eens proberen al het aantal vissen minder is in deze bak.
 
Zo na een week mijn kamer verbouwd te hebben, alle bakjes aan de rechterzijde en de voorzijde zwart geschilderd te hebben moet ik zeggen dat de A. primigenium GHB 88/10 mannen echt bizar mooi aan het kleuren zijn. Uiteraard valt er geen normale foto van te maken omdat ze lekker verstoppen na een week geen licht..

edit: voorkant moet natuurlijk achterkant zijn, anders zie je ook zo weinig.. :p
 
222787_0_82_foto_15.jpg

Aphyosemion spec. primigenium 88/10 man.


365725_0_82_foto_30.jpg

Psuedepiplatys annulatus man.


988957_0_82_foto_32.jpg

Kweekgroep Chromaphyosemion bivittatum 'Funge'.

Dan maar een plaatjes ipv filmpjes!
 
Zo is dat Jefrey en niet zo maar plaatjes!
Prachtige vissen!


groetjes john.
 
Thanks, zijn met de telefoon geschoten dus de kleuren komen niet zo goed uit. Het is jammer dat de mannen zo schuw zijn van de A. spec primigenium GBN 88/10. Ze zijn echt een van de prachtigste killi's die ik ken. Vergelijkbaar met de A. primigenium GBN 88/10 maar dan met geel in de staart en anale vin, plus stukken meer groen op het lijf bij de borst en kop. Hoop dat ze snel volwassen worden, dan kan ik er mee kweken. Had ze gekocht toen ze nog een centimeter waren met slechts hier en daar wat rood. De vrouwen zijn natuurlijk wel nieuwsgierig maarja die zien er niet zo spannend uit haha.
 
Ja, ze zijn erg mooi, een echt pronkstuk in het aquarium!

Groetjes John.
 
Killifilmpjes - Fundulopanchax scheeli

Filmpje met de telefoon van m'n Fundulopanchax scheeli gemaakt. :foto:
Let dus niet op de beeldkwaliteit, de kleuren doen nogal raar.
Vind niet zoveel filmpjes over deze soort, dus hierbij dan mijn bijdrage.
Bijrolletje is voor koppeltje Fundulopanchax marmoratum.

Een dag in het leven van...
 

Terug
Bovenaan