Kitelight easy time control met wifi

M

minehunter

Guest
Hallo Allen .
als nieuwe deelnemer van dit forum wil ik graag mijn eerste bericht plaatsen .

ik hen sinds een week de easytime controller van Kitelight maar ik heb de vraag.
hoe kan ik een gemaakt programma terug lezen op mijn laptop.

bedankt minehunter
 
Welkom al kan ik je niet helpen met je vraag.
 
Met icoon 'project opslaan'
 
Er word hier denk ik bedoeld van controller naar computer. Dit zal denk ik niet gaan, heb er geen ervaring mee
 
Hallo Stefanfr.

bedankt voor je reactie, maar zoals jij het stelt bedoel ik het niet.
je hebt gelijk dat heb ik ook geprobeerd maar ik was er vlug achter dat deze mogelijk niet werkte.

mijn vraag was ik heb een programma gemaakt op mijn laptop op geslagen en dan wil ik buiten mijn regelaar terug zien .
 
Hallo Henton .

bedankt voor je reactie, hierbij geef ik nog even nog meer duidelijk over mijn probleem.

programma gemaakt en met save opgeslagen en daarna naar mijn regelaar gestuurd, ik zie het gemaakte programma wel staan in mijn gemaakte documenten met 0 kb. terwijl het 1 kb moet zijn .
kan jij misschien een betere oplossing toezenden

bvd minehunter
 
Ik had op Google een manual gevonden alleen zit nu op me telefoon dus kan niet makkelijk een link toevoegen dus doe ik het zo maar even. https://www.kitelight.nl/var/images/cms ... ING_NL.pdf

Alleen even kopi�ren en plakken. Laaste pagina staat over het programma uploaden

Edit:
Schijnbaar werkt et zo dus ook
 
Hallo Stefan fr

bedankt voor de Link ik ga hier even mee verder om te kijken of alles wat ik graag wil nu gaat werken .

groet minehunter
 
Hier nog een link naar een zipbestandje waar een aantal voorbeelden in staan.
Denk dat je daar wel wat aan hebt.
Succes met het programmeren van je controller
 
Hallo Allen .

sinds j.l Zaterdag heb ik geen problemen met men kitelight verlichting en werkt het naar behoren. van mooie zons opkomst naar dag verlichting, zonsondergang , maan licht en een donkere nacht .

mocht er iemand zijn die problemen heeft met het installeren van de kite light met wifi verbinding kan ik hem misschien helpen.

groet Minehunter
 
goed gedaan!!, tof dat je ook je eventuele hulp aanbied
 
Terug
Bovenaan