H
Hera
Guest
Gisteren hebben we bij een dierenwinkel een 'Dwerg' klauwkikker aangeschaft voor in onze aquarium. Het is een mannetje, albino en wordt niet heel groot... Zeiden ze.
Nu ben ik er dus achter dat het de grotere variant is...
Hij zit in een bak van 60 cm, is nog erg klein (hooguit 3cm?)
Maar ik vroeg mij af, gaat dit beestje echt groot worden, en doen we hem tekort? Was de planning om er nog 1 te halen, maar wetende wat hij echt is wil ik mij hier liever meer in verdiepen.. Ik kan weinig op NL sites vinden over deze beestjes.
Ik vind hem heel leuk, maar als ik hem niet kan bieden wat hij nodig heeft, zoek ik liever naar echte Dwergjes, en zoek ik voor dit kereltje een beter huis... Iemand ideeen hierover of het eventueel mogelijk is om hem zelf te houden?
en wat mag die allemaal eten? we hebben nu bevroren muggenlarven..
Nu ben ik er dus achter dat het de grotere variant is...
Hij zit in een bak van 60 cm, is nog erg klein (hooguit 3cm?)
Maar ik vroeg mij af, gaat dit beestje echt groot worden, en doen we hem tekort? Was de planning om er nog 1 te halen, maar wetende wat hij echt is wil ik mij hier liever meer in verdiepen.. Ik kan weinig op NL sites vinden over deze beestjes.
Ik vind hem heel leuk, maar als ik hem niet kan bieden wat hij nodig heeft, zoek ik liever naar echte Dwergjes, en zoek ik voor dit kereltje een beter huis... Iemand ideeen hierover of het eventueel mogelijk is om hem zelf te houden?
en wat mag die allemaal eten? we hebben nu bevroren muggenlarven..