Klein blauw LED spotje


Christine86

Well-known member
Lid geworden
30 december 2012
Berichten
558
Locatie
Rijswijk ZH
Ik heb een klein blauw LED spotje besteld voor een paar uurtjes nachtverlichting. Heeft dit nog enige invloed op planten of algen groei? Ik vermoed van niet, maar effe dubbel checken!
 
Zover ik weet niet want dit geeft minimaal licht als het goed is. Ik heb er ooit een gehad maar dat had geen invloed. Hangt misschien ook af van wat voor led het is dus wellicht kun je dat nog aangeven .
 
Haha, ik had dezelfde hier en ook in het blauw. Ik had deze in de meterbak maar het licht is niet echt fel en kwam niet door de gehele bak eigenlijk. Ik verwacht van dit beetje licht geen invloed hoor.
 
Haha, ik had dezelfde hier en ook in het blauw. Ik had deze in de meterbak maar het licht is niet echt fel en kwam niet door de gehele bak eigenlijk. Ik verwacht van dit beetje licht geen invloed hoor.

Mooizo!
 
Ik heb deze nu een tijdje. Geeft behoorlijk wat licht en ben er best blij mee. Alleen het positioneren is niet erg makkelijk. Hij is ten opzichte van de zuignap/magneet lastig bij te draaien waardoor hij zo goed als horizontaal door de bak heen schijnt.
 
Ik heb deze nu een tijdje. Geeft behoorlijk wat licht en ben er best blij mee. Alleen het positioneren is niet erg makkelijk. Hij is ten opzichte van de zuignap/magneet lastig bij te draaien waardoor hij zo goed als horizontaal door de bak heen schijnt.

Ziet er mooi uit! Hopelijk ziet die ik heb besteld er ook zo uit.
 

Terug
Bovenaan