Wat is er nieuw

Klein of groot BOB filter 50 liter aquarium

• Onderwerp starter Onderwerp starter mmolen
  • Startdatum Startdatum
M

mmolen

Guest
Hallo allemaal,

Ik heb een vraag met betrekking tot het BOB filter met dubbele spons. Welke moet ik hebben voor een 50 liter aquarium met daarin een betta en wat garnalen? Ik heb nu gewoon een grote dubbele spons van superfish geschikt voor 100 liter met een luchtpomp van eheim die draait op 50 liter per uur maar dat kreng maakt mij toch een lawaai. Nu heb ik nog een kleine bob liggen mijn vraag is is deze geschikt voor mijn bak of moet ik toch voor de grote gaan?

De bob geeft 170 l/u, of toch verder met de luchtpomp.

Groeten,

Marcel

Je belasting is vrij laag denk ik dus ik denk dat deze wel kan hoor. Ik heb zelf altijd met de Aquaflow gewerkt met 200L.

Je belasting is vrij laag denk ik dus ik denk dat deze wel kan hoor. Ik heb zelf altijd met de Aquaflow gewerkt met 200L.
Helaas was mijn Betta het niet eens met het bobfilter, inmiddels een medium dubbel sponsfilter met een USB luchtpompje max 36 l/u. Helaas heeft meneer te veel stress gehad, heeft nu last van verkleefde vinnen. Gisteren begonnen met Esha 2000 shock kuur gelukkig zwom hijv vandaag wat meer, gisteren kwam hij alleen maar boven op lucht te happen. Hopen dat hij gauw hersteld. Heeft vandaag wat bloed wormen gegeten van de plastic pincet. We zullen zien, ik dacht dat garnalen gevoelig waren, maar ben erachter dat een betta wel extreem gevoelig is voor veranderingen.

Groeten,

Marcel

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
    Terug
    Bovenaan