kleine vis kamer


Waarom niet gewoon tegels leggen ?
Dat is toch veel makkelijker en mooier ?
Plint rondom kan je zo hoog maken als je zelf wil met tegels .
Opstandje bij de deur .
 
Nou het is al weer even geleden maar toch even snel een tekst update.

Het tapijt is er helemaal uit, ik heb een diamanten draaischijf schuurmachine (ja ik klus regelmatig ahum) gehuurd en alle lijmresten verwijderd, epoxy besteld, midnight blue :cool: verder moet er nog een en ander ontstoft worden en het apparaat kon niet in de hoekjes en onder de verwarming komen dus daar moet ik ook nog wat op bedenken.

Moet nog een hoekje weer terug met hout bedekt worden, nog een aantal dingen dus voor de epoxy ?gegoten? kan worden.
 
Aardig kamer als je het mij vraagt. Veel plezier met de bouw! Ik ga je volgen
 
oke ik vergat steeds te posten maar hier een paar fotos van de stand van zaken. De hoekjes moeten nog apart geschuurd/gekrapt worden omdat dat dign dat we gehuurd hadden te lomp was. Het was erg stoffig ik had niet doo rdat het zo stoffig was tot het te laat was, daarna iedere 5 min de stofzuiger geleegd en toen ging het wel maar het kwaad was a geschiet :p Helaas een blessure opgelopen wou eigenlijk deze week de vloer doen maar wordt denk ik volgende week.
 

Bijlagen

  • hoekje.jpg
    hoekje.jpg
    193.9 KB · Weergaven: 146
  • kamer.jpg
    kamer.jpg
    176.4 KB · Weergaven: 143
  • stof.jpg
    stof.jpg
    30.5 KB · Weergaven: 158
Helaas gaat wegens prive omstandigheden de viskamer niet door, alles gaat in de verkoop het liefst aan iemand die vrijwel alles wilt hebben voor een soortgelijke kamer of uitbreiding van huidige kamer. Als je die gene bent of kent stuur me een PM. Locatie Nijmegen dukenburg.

Zou dit topic naar de verkoop verplaatst kunnen worden? Of moet ik een nieuwe aanmaken?
 
Helaas gaat wegens prive omstandigheden de viskamer niet door, alles gaat in de verkoop het liefst aan iemand die vrijwel alles wilt hebben voor een soortgelijke kamer of uitbreiding van huidige kamer. Als je die gene bent of kent stuur me een PM. Locatie Nijmegen dukenburg.

Zou dit topic naar de verkoop verplaatst kunnen worden? Of moet ik een nieuwe aanmaken?
Ik zou dit als een mededeling beschouwen en een nieuw in aangeboden maken, mogelijk met wat foto's erbij.
 

Terug
Bovenaan