Wat is er nieuw

Klopt dat wel?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Mieka
  • Startdatum Startdatum
M

Mieka

Guest
Ik las op een ander forum dat als een aquarium niet waterpas staat dat je er een plaat onder kan leggen, onder het meubel.

Belangrijk is dan dat de plaat waterpas ligt.
Dat het aquarium dan wat scheef staat zou niet erg zijn.

Zolang de plaat waar hij op staat maar waterpas is.

Klopt dat?

Je legt er dan een plaat onder om juist het aquarium waterpas te krijgen anders heeft het nog geen zin natuurlijk.
Een plaat van zacht materiaal tussen het meubel en aquarium,zo vormt de plaat zich door het gewicht van de bak en staat de boel waterpas.

Als je een plaat die waterpas ligt onder het meubel hebt en het meubel staat niet waterpas heeft het weinig zin lijkt me...

De plaat ligt dan waterpas, het aquarium zelf helt enkele mm naar achteren toe.

Maakt het verder nog verschil of er een aquarium van 250 liter of 125 liter op staat?

Ik bedoel zal een 250 liter eerder knappen als ie niet waterpas staat dan een 125 liter?

Hoeft niet speciaal zo te zijn dat de grotere bak in zo'n zelfde situatie eerder klapt,je hebt alleen een grotere bende.

Je kan beter proberen om het meubel waterpas te krijgen of iets tussen de bak zelf en het meubel doen waardoor het waterpas staat.

zolang de plaat onder je aquarium meubel waterpas ligt, is er niet aan de hand.\
maar als je meubel niet haaks is gemonteerd dan word het lastig.
en als je meubel niet waterpas staat dan staat je aquarium ook niet waterpas.
maar het waterpas maken van een meubel is vaak een kwestie van goed monteren.
stal dat je niet goed bent in monteren, dan kan het zo zijn dat je meubel niet waterpas staat terwijl je plaat eronder wel waterpas ligt.

nu kun je 2 dingen doen:
een kant en klaar meubel kopen.
of
je aquarium op die plaat zetten, zonder meubel.
maar dan staat dus je aquarium op de grond.
nu is dat niet zo mooi, dus koop je een meubel.
laat die dan weer door een Vakman inelkaar zetten en je bent alsnog klaar.

zolang het water in ja aquarium maar waterpas drijft, staat je aquarium nog steeds niet goed. hahahaha

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan