Wat is er nieuw

Kokosnoot gevuld met zand voor Cory's

• Onderwerp starter Onderwerp starter sietsjer
  • Startdatum Startdatum
S

sietsjer

Guest
Hallo ,

Ik heb fijn grind waar de cory's best in kunnen zwemmen maar ik dacht nu een halve kokosnoot halfweg te vullen met zand zodat de cory's ook daar in kunnen zitten .
Is dit mogelijk volgens jullie ?
En wat moet je allemaal met die kokosnoot doen behalve hem eerst vanbinnen op te eten natuurlijk 😉

Ik zou hem dus op zijn kop proberen te zetten , zodat het een soort van zandbadje wordt en niet vullen tot vanboven zodat het zand niet makkelijk verspreid wordt

Ik heb zelf een strandje in het hoekje van mijn bak gemaakt, met een afscheiding, speciaal voor de cory's. Die tonen weinig interesse, en scharrelen overal waar ze op dat moment zijn. Je kunt dat dus heel goed proberen, maar de kans is aanwezig dat je het voor niets doet.

Een halve kokosnoot hoef je op zich niet heel veel mee te doen, als je hem kaal hebt gemaakt van binnen gaat dat verder prima...

Een ingegraven stenen of glazen ovenschaal is wat groter dan zo'n mini strandje.

Denk dat ze er erg weinig gebruik van zullen maken. Een platte steen oid wordt hier meer gebruikt (om op te rusten).

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
    Terug
    Bovenaan