Wat is er nieuw

Kopieren aquascape

  • Onderwerp starter Onderwerp starter jsiegmund
  • Startdatum Startdatum
Die (aquaristic) had ik in een andere thread ook al gevonden, maar die was qua bodem dan weer duur. Ik wacht nog even de reactie af, vanavond alvast eens op zoek naar een alternatieve shop.
 
Nog een vraag; bij Aquaristic kun je kiezen tussen stenen en XL stenen. Dan is het verder een kwestie van een aantal kilo opgeven en maar zien wat je thuis krijgt? Je weet dus niet hoeveel stenen het worden van welke afmetingen ongeveer?
 
backplay

Ik vroeg me af of jij al een fotoalbum hebt? Want ben toch wel erg nieuwsgierig 😛
 
Haha, nee nog niet. Er valt nog weinig te fotograferen. Alhoewel ik nu wel meubel + LED verlichting heb, dus de eerste plaatjes zouden geschoten kunnen worden. Zodra de boel een beetje binnen begint te komen zal ik wat plaatjes gaan maken.
 
Okee, nieuwe update (waarom kan ik niet altijd berichten bewerken eigenlijk?)!

Zojuist toch maar besteld op aquaristic.net en daarbij de plannen ietsjes omgegooid. Het is geworden:

- 50 liter self cleaning substraat (http://fish.aquaristic.net/en/Decoratio ... -25-l.html)
- 5 kilo normaal en 15 kilo XL stenen (http://fish.aquaristic.net/en/Decoratio ... -Kilo.html)

Het is meer substraat dan ik heb berekend, maar 50 liter (2x25) was goedkoper dan 40 liter. Het lijkt me heel mooi spul, de verwachtingen zijn hoog.

De stenen zijn een gokje. Ik heb in de order verwezen naar het filmpje en de scape die ik wil maken, met de vraag om 1 langwerpige 'centerpiece', een aantal mid-size en nog wat kleine stenen te leveren. Wat daar uiteindelijk van terecht gaat komen moet blijken, spannend. Heb nu al medelijden met de postbode die dit komt bezorgen (ongeveer 80kg totaal).

Vandaag ook order update gehad met de bak erop, dus nu nog even wachten op levering. Vanavond alvast maar eens een paar programmaatjes maken voor het LED.
 
jsiegmund zei:
(waarom kan ik niet altijd berichten bewerken eigenlijk?)!
Binnen 30 minuten kun je jou bericht nog bewerken, daarna niet meer.

en kom maar op met dat :foto: -album.
 
Erg positief: krijg net een mailtje van Aquaristic dat ze gaan proberen om de juiste stenen bij elkaar te zoeken en in mijn pakketje te doen 🙂
 
Heb net je foto's van je hardscape bekeken, maar dat kan toch nooit 80 kg aan steen zijn? Of is dat alles bij elkaar opgeteld qua bestelling....?
 
Nee 80 kg is inclusief soil. 80kg stenen bestellen is wel erg overdreven voor een 240L bak 😉
 
Dat bedoel ik...🙂! Maargoed iederen houdt zijn/haar eigen idee�n er op na
 
Help Users

You haven't joined any rooms.

      You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan