Kreeft met eitjes


L

Leetje1992

Guest
Ik heb in de dierenwinkel deze kreeft gekocht met eitjes, weet dus niet hoelang ze ze al heeft en of ze wel bevrucht zijn.
Zou iemand mij hier mee kunnen helpen ? 🤷‍♀️
Alvast bedankt !
 

Bijlagen

  • 20210520_094643.jpg
    20210520_094643.jpg
    198 KB · Weergaven: 154
  • 20210520_094653.jpg
    20210520_094653.jpg
    138 KB · Weergaven: 117
  • 20210520_094700.jpg
    20210520_094700.jpg
    156.3 KB · Weergaven: 440
Ik heb geen idee, de dierenwinkel wist der ook niets over te vertellen
 

Het is een Amerikaanse rivier kreeft, zegt net iemand tegen mij
 
ze ziet er mij toch wel verdacht veel uit als een amerikaanse rivierkreeft.
De soort die verboden is om te verhandelen en te kweken.(voor zover ik de verschillende soorten uit elkaar kan houden)
 
Ohh, hoezo is deze dan verboden dan om te kweken of verhandelen ?
 
De lfs heeft wellicht net gedaan of ze niet de soort kenden vanwege het feit dat deze niet verkocht mag worden maar goed ik weet niet zeker of dit zo is natuurlijk.
 
Ahh jaa dat zou natuurlijk ook kunnen🤔
 
Ahhh oke ! Dank u wel,
Kan u me ook zeggen of deze eitjes bevrucht zijn ?
 
Ahhh oke ! Dank u wel,
Kan u me ook zeggen of deze eitjes bevrucht zijn ?
Mijn ervaring met kreeften is beperkt maar in mijn ervaring met vele soorten vissen en garnalen zou ik zeggen... elke andere kleur dan vol wit is bevrucht.
 
Okii, thankyou !
 
Nou lekker dan. Zit je straks met een vracht kleintjes waar je niks mee kan. Ik zou vragen aan de verkoper of die ze wil overnemen :DD :DD
 
Jaa ! Inderdaad ik zal het is na vragen :)
 
Toch maar even een waarschuwing plaatsen om nooit wat spontaan te kopen voordat je het zelf uitgezocht hebt :deal: ;))
 
Nou lekker dan. Zit je straks met een vracht kleintjes waar je niks mee kan. Ik zou vragen aan de verkoper of die ze wil overnemen :DD :DD
en zo terug een ganse hoop onwetende mensen in de zak te zetten?
 
en zo terug een ganse hoop onwetende mensen in de zak te zetten?
Daarom had ik ook 2 smiley s achter mn post gezet. Maar goed je bent er lekker klaarmee als je hiermee wordt opgezadeld en waar moet je met dat spul heen want je kan en mag ze niet verhandelen.
 
Daarom had ik ook 2 smiley s achter mn post gezet. Maar goed je bent er lekker klaarmee als je hiermee wordt opgezadeld en waar moet je met dat spul heen want je kan en mag ze niet verhandelen.
Dit natuurlijk onder de voorwaarde dat het effectief ene van de verboden soort is.
 
deze krengen zie ik dus ook altijd als ik in de biesbos ga vissen
 
deze krengen zie ik dus ook altijd als ik in de biesbos ga vissen
Ja ze zullen inmiddels op heel veel plekken te vinden zijn....
 

Terug
Bovenaan