Wat is er nieuw

kreeften

• Onderwerp starter Onderwerp starter kidssan
  • Startdatum Startdatum
K

kidssan

Guest
Hallo allemaal,

Misschien een domme vraag hoor (al bestaan domme vragen niet toch 🙂 )

kunnen procambarus alleni en procambarus clarkii samen in een bak?

Niet schrikken hoor, heb ze apart zitten maar ben gewoon ff benieuwd of de mogelijkheid er misschien is.

Nee, dat moet je maar niet doen, verschillende soorten kreeften verdragen elkaar niet. Zelfs kreeften binnen 1 soort kunnen het elkaar al knap lastig maken. Zo ging ik van 4 naar 1 CPO omdat meneertje vond dat hij die Lido 120 niet wilde delen...... 🙁

Haha, daar had ik ook op gehoopt met mijn CPO's, maar helaas.
Wel 1 keer een vrouwtje met eitjes gehad, maar die had na de paring nog maar 1 schaar en heeft zich daarna niet goed meer kunnen verdedigen, resultaat: dode nummer 1 🙁 Nu zijn CPO's wel erg agressieve kreeftjes...

Zag op vivarium wel 100 samen zitten in een best kleine aqua, dit is weliswaar voor de verkoop, maar was toch verbaasd geen doden te zien 😛

Ik heb uiteindelijk de complete 60cm leeggemaakt en alles richting aquabeek gebracht met als resultaat 75 kreetjes waarvan 8 zwangere vrouwtjes en 17 diertjes die een schaartje miste nu geroeid dat natuurlijk wel weer aan maar dat was zeker niet de bedoeling waren samen met een groepje vuurtjes ook het enige wat in de bak zat

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan