Wat is er nieuw

krekels

pjotter

New member
Lid geworden
8 januari 2013
Hallo mede aquariaanen.

ik ben al een jaar op de achtergrond actief op Aquaforum. Onlangs heb ik erg veel van jullie geleerd! Mijn dank is bij deze zeer groot!! :thumbs:

1 deze dagen zal ik een voorstel ronde doen en een fototje plaatsen. Ook zal ik een verhaaltje doen van hoe wat en waarom ik het op mijn manier aanpak.

Als eerste is het natuurlijk hartstikke leuk om jullie te laten zien wat ik er van gebakken heb en ten tweede, wat nog veel mooier is om weer de positieve kritiek terug te krijgen van jullie om mijn niveau als beginnende aquariaan wellicht een level omhoog te krikken.

En bij deze stel ik dan ook maar direct mijn eerste vraag.

mijn vriendin heeft voor haar eigen hobby altijd krekels in huis en heb ik dus onlangs een keer uit nieuwsgierigheid een paar krekeltjes levend het water in gekieperd. Mijn vissen zijn er heel er dol op heb ik ondervonden 😀

Is het wel verstandig krekels te voeren??

gr berend postema

Levend voer vinden ze dus best lekker! Het enige nadeel dat ik kan bedenken is dat het zoveel vervuiling zal geven,...

Voor sommige vissen is het erg goed voer, bv mijn congozalmen, vlindervissen, channa's, kwastvinsnoeken en rietalen zijn er gek op. Mijn cichliden doen er weer niets mee.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan