Wat is er nieuw

krijg mijn osmose apparaat niet aangesloten

254394patty776_0_82_12081598_779047438884201_833701797_n.jpg

934611patty776_0_82_bw.jpg

op de 3de foto heb ik de lipjes omsingeld die zouden eruit moeten om de slang erin te stoppen maar ze zijn niet los te krijgen

Inderdaad, even aandrukken. Is de bedoeling dat het niet te makkelijk losschiet.

dat gaat niet deze openingen zijn teklein van de gekleurde doppen en zoals ik kan zien zijn deze ook niet open maar gesloten doppen

de connector waar geen dop in zat heb ik de slang ingedaan die is ook met geen mogelijkheid meer los te krijgen dus de doppen moeten eruit
maar dat lukt dus niet

oke vandaag een mailtje gehad van de leverancier blijkt dus dat je eerst een soort borgringetje (die had ik al gevonden) eraf moest halen dan het gedeeltje waar de plug in zat naar beneden moest duwen en voila de plug kun je er zo uit pakken.
maar goed ikke ben ongeduldig en dat zou meteen moeten lukken bij mij leer voor de volgende keer eerst potje geduld klaar zetten

Top dat het gelukt is Pat en ik zou de volgende keer als je iets besteld ook een euro aan geduld meebestellen 😀 😉

John dan ken je mij nog niet geduld is niet mijn sterkste kant waterdicht bertus gaan we zo ff testen vanavond de uitslag

voorlopige uitslag van de watertest met het osmose apparaat tot nu nog steeds lekkage vrij
na een half uurtje draaien

Nou Pat je komt er nog wel achter op de beurs dat ik nog minder geduld heb hoor 😀
Maar ja ik denk dat hij echt wel lekvrij is want dat kan haast niet misgaan. het is ook mij zelfs gelukt.

nou na 20 ltr water er doorheen gejaagd te hebben lijkt hij toch waterdicht te zijn dus komt goed

Ja dat denk ik ook wel hoor. Ach als je de slangetjes hebt aangesloten kan er bijna niks misgaan hoor.

Ik kan ook bevestigen dat hij waterdicht is. Enige wat lekt is de wasmachinekraan.... Die maar vervangen dus 🙂

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan