Y YinYang Guest 22 juni 2015 #1 Kunnen kuhli's eigenlijk ook in een discusbak? Zo ja, kunnen ze samen met de Corydoras, L-nummers, antennebaarsjes leven?
Kunnen kuhli's eigenlijk ook in een discusbak? Zo ja, kunnen ze samen met de Corydoras, L-nummers, antennebaarsjes leven?
M Mascha&Ivo Guest 22 juni 2015 #2 Lijkt me erg warm voor ze. Daarbij: 4 bodemgerichte soorten waarvan twee soorten scholen is al snel erg veel van het goede. ~ Ivo
Lijkt me erg warm voor ze. Daarbij: 4 bodemgerichte soorten waarvan twee soorten scholen is al snel erg veel van het goede. ~ Ivo
Topicstarter Topicstarter Y YinYang Guest 23 juni 2015 #3 Te warm ja? Ga dan natuurlijk niet alles bij elkaar doen, maar bijv. alleen Corydoras en kuhli's en dan dus geen L-nummers.
Te warm ja? Ga dan natuurlijk niet alles bij elkaar doen, maar bijv. alleen Corydoras en kuhli's en dan dus geen L-nummers.
Rikkert Well-known member Lid geworden 6 mei 2012 Berichten 6,218 23 juni 2015 #4 Zoals Ivo al zegt is het te warm voor kuhli's. Alleen al daarom zou ik het niet doen. De hoeveelheid medebewoners is dan al niet meer van belang.
Zoals Ivo al zegt is het te warm voor kuhli's. Alleen al daarom zou ik het niet doen. De hoeveelheid medebewoners is dan al niet meer van belang.