Ja dan wordt het lastig en ik herken het want ik heb er ook wat lucht onder maar door wat hoge planten te gebruiken zie je veel luchtbellen niet.
Als regel zegt men begin met een bakje met 1% van het bodemoppervlak en als dat niet voldoende blijkt te zijn dan steeds een iets groter bakje nemen.Om de planten wat beter mee te krijgen ben ik Bio co2 toevoeging aan het knutselen.
In principe is het grootste deel duidelijk, tot het bij dat op zn kop bakje aankomt.
Hoe bepaal ik nu precies de juiste grootte van dat bakje?
Ik zie verschillende berekeningen en veel mensen die zomaar wat doen, wat is wijsheid?
Ja , maar jij hebt het onder de uitstroom zitten , dat is natuurlijk een groot verschil met wat we hier zien , dit is passief oplossen.idd alle co2 bellen die ontsnappen aan het wateroppervlak zijn verloren .
hier moet ik oppassen op mijn 600l aquarium dat ik via omgekeerd bakje geen knal gele dropshecker krijg
hier moet ik oppassen op mijn 600l aquarium dat ik via omgekeerd bakje geen knal gele dropshecker krijg
Ik moest vroeger ook oppassen , dat er niet teveel co2 oploste (ook onder de uitstroom)
Dat staat toch in relatie met het oppervlak van het bakje? Als je bakje niet te groot is dan kun je dacht ik niet teveel co2 krijgen.hier moet ik oppassen op mijn 600l aquarium dat ik via omgekeerd bakje geen knal gele dropshecker krijg
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.