Ludger Well-known member Lid geworden 20 april 2010 Berichten 8,395 Locatie Heerenveen Website www.voervoorvis.nl 10 november 2013 #2 Ik denk L104, een mannetje.
Topicstarter Topicstarter T TonHageraats † Guest 10 november 2013 #3 Dat zou goed kunnen Ludger, als ik de foto's bekijk van de, L104 / Panaque Maccus / Clown Pleco.
Botia Well-known member Lid geworden 9 maart 2005 Berichten 14,826 Leeftijd 124 10 november 2013 #5 Dat is idd een Panaque maccus.
Botia Well-known member Lid geworden 9 maart 2005 Berichten 14,826 Leeftijd 124 10 november 2013 #6 Bertus zei: Staan de schubben uit? Die puntjes weerszijde? Klik om te vergroten... Deze vis heeft geen schubben maar beenplaten. 😉Volgens mij is deze vis ook gezond verder.
Bertus zei: Staan de schubben uit? Die puntjes weerszijde? Klik om te vergroten... Deze vis heeft geen schubben maar beenplaten. 😉Volgens mij is deze vis ook gezond verder.
Topicstarter Topicstarter T TonHageraats † Guest 10 november 2013 #7 Botia zei: Bertus zei: Staan de schubben uit? Die puntjes weerszijde? Klik om te vergroten... Deze vis heeft geen schubben maar beenplaten. 😉Volgens mij is deze vis ook gezond verder. Klik om te vergroten... Klopt, zijn de beenplaten welke uitsteken. Thanks both, 😉
Botia zei: Bertus zei: Staan de schubben uit? Die puntjes weerszijde? Klik om te vergroten... Deze vis heeft geen schubben maar beenplaten. 😉Volgens mij is deze vis ook gezond verder. Klik om te vergroten... Klopt, zijn de beenplaten welke uitsteken. Thanks both, 😉