L
Lique
Guest
http://www.marktplaats.nl/a/dieren-en-toebehoren/vissen-aquariumvissen/m750909697-gele-algeneter.html?c=4dc4183dfac1254e7aa85845826d5acd&previousPage=mympBuyer
Deze advertentie zag ik.
Als ik iets zie wat me interesseert probeer ik me voor te stellen of het bij mij in de bak zal werken.
Ik denk dat dit een volwassen vrouwelijke L144 is met blauwe ogen.
Is dat zo?
Ik heb een (bewezen) koppel L144 met rode ogen.
Stel dat ik daar 1 vrouw bij zet.
Wat kan er gebeuren? Wat zijn de risico's?
Ik heb een meterbak. Voldoende schuilplaatsen.
Naast m'n koppel l144 ook cory panda's, een atya gabonensis, otocinclussen. Zwaarddragers, een platy en 3 koperzalmen.
Voldoende beplanting, voldoende stroming, voldoende kienhout.
Het is niet dat ik het beestje vandaag ga halen ofzo. Heb wel mijn interesse getoond en gevraagd waarom ze het weg wil doen, hoe lang ze het beestje heeft, etc.
Op basis van jullie advies en haar antwoorden (en ook haar adres ivm reistijd) maak ik een beslissing.
Ik heb wel zitten googelen op 'harem L144) maar kom vrij weinig tegen. Ze zullen ieder een eigen plekje claimen.
Mannen bijelkaar kan niet. Maar volgens mij is die op de foto geen man.
Wat vinden jullie hiervan?
Deze advertentie zag ik.
Als ik iets zie wat me interesseert probeer ik me voor te stellen of het bij mij in de bak zal werken.
Ik denk dat dit een volwassen vrouwelijke L144 is met blauwe ogen.
Is dat zo?
Ik heb een (bewezen) koppel L144 met rode ogen.
Stel dat ik daar 1 vrouw bij zet.
Wat kan er gebeuren? Wat zijn de risico's?
Ik heb een meterbak. Voldoende schuilplaatsen.
Naast m'n koppel l144 ook cory panda's, een atya gabonensis, otocinclussen. Zwaarddragers, een platy en 3 koperzalmen.
Voldoende beplanting, voldoende stroming, voldoende kienhout.
Het is niet dat ik het beestje vandaag ga halen ofzo. Heb wel mijn interesse getoond en gevraagd waarom ze het weg wil doen, hoe lang ze het beestje heeft, etc.
Op basis van jullie advies en haar antwoorden (en ook haar adres ivm reistijd) maak ik een beslissing.
Ik heb wel zitten googelen op 'harem L144) maar kom vrij weinig tegen. Ze zullen ieder een eigen plekje claimen.
Mannen bijelkaar kan niet. Maar volgens mij is die op de foto geen man.
Wat vinden jullie hiervan?
Ik zal voortaan eerst even alle reacties lezen