GynnadVis
Well-known member
- Lid geworden
- 8 september 2012
Helaas heeft mijn L200 het leven moeten laten vandaag, vond hem zojuist dood op de bodem. Direct de waterwaardes gechecked maar eigenlijk niets bijzonders en alles voldoet volgens mij:
Temperatuur: 23.8
PH: 6.83
NO2: 0 mg/l
NH3: 0 mg/l
PO4: 2 mg/l
NO3: 10 mg/l
Het viel mij wel op dat ik hem de laatste tijd wat minder zag, maar afgelopen zondag tijdens de waterwissel zag ik hem nog zwemmen. In het begin was het wel wat vaal maar dat trok eigenlijk met de week langzaam weg, zie ook mijn post in het andere topic:
Op basis van deze gegevens zou ik zeggen dat alles goed zou moeten zijn en dat het dus niet aan het aquarium heeft gelegen? Maar dat het wellicht botte pech is geweest of zien jullie iets wat verbeterd zou moeten worden ten behoeve van de vissen?
Temperatuur: 23.8
PH: 6.83
NO2: 0 mg/l
NH3: 0 mg/l
PO4: 2 mg/l
NO3: 10 mg/l
Het viel mij wel op dat ik hem de laatste tijd wat minder zag, maar afgelopen zondag tijdens de waterwissel zag ik hem nog zwemmen. In het begin was het wel wat vaal maar dat trok eigenlijk met de week langzaam weg, zie ook mijn post in het andere topic:
Gisteren een nieuwe bewoner gehaald voor in de tank, een L200, leuk visje en laat zich ook goed zien.
![]()
Op basis van deze gegevens zou ik zeggen dat alles goed zou moeten zijn en dat het dus niet aan het aquarium heeft gelegen? Maar dat het wellicht botte pech is geweest of zien jullie iets wat verbeterd zou moeten worden ten behoeve van de vissen?