Wat is er nieuw

labeltje plant kwijt

Herbstnebel

Well-known member
Lid geworden
26 januari 2015
En ik kan me de naam van die plant ook niet meer herinneren...heb het halve www al afgezocht maar sommige lijken zo op elkaar. Iemand een gokje wagen welke naam het plantje (lichtgroen) midden op de voorgrond zou kunnen zijn ?

20160322_202703.jpg

Als je dat groepje stengelplantjes linksvoor bedoeld dan vermoed ik Didiplis diandra, de nog emerse vorm.

groet koos.

jodocus zei:
Als je dat groepje stengelplantjes linksvoor bedoeld dan vermoed ik Didiplis diandra, de nog emerse vorm.

groet koos.

Die dacht ik ook eerst maar de Didiplis heeft fijnere en langere blaadjes.
Als je firefox gebruikt kan je inzoomen op de foto door op de foto met de rechtermuistoets te klikken en dan Afbeelding bekijken klikken.

kan er ook naast zitten,anders even afwachten hoe het zich verder ontwikkeld.

Ktjnou9n3ntg71o9SqT-8OG9Iy2cdsMv.jpeg

zo ziet het er uit vanaf de plantenkweker..

groet koos.

Lijkt er sprekend op, dacht eerst zelfs dat die afbeelding een crop was van jouw foto. Leuk plantje ook 🙂

Toevallig online besteld? Dan kan je vast je bestelhistorie nagaan? Ik ben verder geen expert, ik kan je verder niet helpen ben ik bang.

Ik heb zelf alle planten die ik heb in Excel gezet, samen met de belangrijkste eigenschappen.

Ik had het ook nog nooit eerder gezien. Heb nog nooit iets online besteld qua fauna en flora.
Deze heb ik gekocht bij een LFS in Lovendegem (boven Gent). Deze vent had enorm veel soorten plantjes te koop voor de grootte van zijn winkel.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan