Hmmm.... voor zover ik weet heeft deze plant wel een rizoom. Die je inderdaad ook gewoon in de bodem kan planten zoals ik hierboven al las. . Dit is trouwens een plant die van een leemachtige, voedzame bodem houdt. Ze worden het mooist als solitair. Lichtsterkte; gemiddeld zou ik zeggen. Ze houden van een gemiddelde waterhardheid dus wat onder pH 7 of ietwat erboven.Ik heb hem ook gehad maar zag er zover ik me herinner niet echt een Rizoom aan zoals een Anubia wel heeft.
Ik neem aan dat dit een verschrijving is, en dat je ofwel de waterhardheid bedoelt met de bijbehorende waarden ofwel de zuurgraad van het water.Ze houden van een gemiddelde waterhardheid dus wat onder pH 7 of ietwat erboven.
Dat heb ik natuurlijk heel bewust geschreven, tenslotte moet er iemand zijn die controleert of je wel oplet. De plant gedijt goed in water licht alkalisch tot en zwak zuur met een pH waarde zo rond de 7. 🙂🙂😉👍Ik neem aan dat dit een verschrijving is, en dat je ofwel de waterhardheid bedoelt met de bijbehorende waarden ofwel de zuurgraad van het water.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.