Lange sliert aan achterwerk


Alani

Member
Lid geworden
4 augustus 2021
Berichten
23
Leeftijd
21
Hallo,

Ik ben nieuw op dit forum, dus ik hoop dat ik het zo goed doe :)
Ik heb sinds 12 juli m'n eerste sluierstaarten gekocht voor in mijn 110L aquarium. Precies gedaan zoals 't hoort, eerst paar weken laten draaien, benodigde bacteriën laten groeien... Heel wat research gedaan over hoe en wat.
Ik voer ze elke dag 's ochtends en 's avonds een beetje voer. Eerst deed ik dat van het merk Darwin (sluierstaart korrels), maar ik was er onzeker over of dat wel een goed merk was. Daarom sinds een week overgestapt naar Saki Hikari Fancy Goldfish Color.
Wilde eigenlijk de Balance, maar had niet goed op de naam gelet. Ach ja, deze bevalt voor nu ook prima.
Daarnaast krijgen ze ook af en toe groenten zoals een stronkje gekookte en afgekoelde broccoli/bloemkool. Die haal ik na een paar minuten weer weg, want dan kijken ze er niet meer naar om.
Maar ik heb nu 2x bij mijn ene sluierstaart een sliert aan zijn achterwerk zien hangen. De 1e keer was toen hij nog de Darwin korrels kreeg, maar vandaag zag ik het weer. Het bleef er echt een poos aanhangen, en volgens mij is dat niet de bedoeling?
Kan iemand me daar misschien meer over vertellen?
Alvast bedankt :)
 

Bijlagen

  • IMG_20210804_201744979_HDR.jpg
    IMG_20210804_201744979_HDR.jpg
    303.6 KB · Weergaven: 159
Aha, niks om zorgen over te maken dus?
 

Terug
Bovenaan