Led knippert

Dat loshangende stuk is een (male-)stekkertje waar normaal de voeding en/of een controller op wordt aangesloten. (Waardoor de ledbalk brand.) Als de balk er niet meer zit kan dat verder geen kwaad maar ik zou het dan ook maar weghalen. Het verweerd dan niet en kan later weer gebruikt worden... Want dunne plakkies ist behold van 'n wos... zeggen ze in Twente, oftewel zuinigheid met vlijt bouwt....;););)

Nog even voor de duidelijkheid, dat male-stekkertje zit aan beide kanten van de huidige van de led die nu nog brand. Waarvan 1 kant is aangesloten op de controller en de andere kant hangt nu zeg maar zoals je hem ziet op de foto. (voorheen zat hier de andere ledbuis aan verbonden, maar die is nu weg).

Deze male-stekker gaat nu niet naar de mallemoeren als ik hem zo los laat hangen? aangezien ik die waarschijnlijk nog wel nodig ga hebben als ik een nieuwe buis erbij koop.
 
Haha maar goed dat je het vertaalde want ik snapte er maar wennig van!
Ik ga van de week maar is kijken voor een extra ledbuis. Ik heb nu een wit/blauwe hangen, nog tips qua kleur/merk om dit aan te vullen?
Wanneer je wat warmer licht wil, kun je gaan voor rood/wit of een warmwitte kleur. Je uiteindelijke licht wordt dan wat geliger. Wil een witter licht voeg je blauw/wit of een koelwitte buis toe.
Voor planten is wat warmer licht in principe wat beter.
 
Nog even voor de duidelijkheid, dat male-stekkertje zit aan beide kanten van de huidige van de led die nu nog brand. Waarvan 1 kant is aangesloten op de controller en de andere kant hangt nu zeg maar zoals je hem ziet op de foto. (voorheen zat hier de andere ledbuis aan verbonden, maar die is nu weg).

Deze male-stekker gaat nu niet naar de mallemoeren als ik hem zo los laat hangen? aangezien ik die waarschijnlijk nog wel nodig ga hebben als ik een nieuwe buis erbij koop.
Zoals ik al riep: weghalen dus.
 
Terug
Bovenaan