Wat is er nieuw

Led strips leek vraag..

  • Onderwerp starter Onderwerp starter mss
  • Startdatum Startdatum
Ah kijk nu wordt het duidelijk! Ik dacht al dat je ons ging vertellen dat in het Zuid-Amerikaanse regenwoud de zon 's middags uitgaat 😉
 
Doelde ook op 2 leds totaal dus 1 x rgb en 1 x helder wit..

Ik ga nog eens kijken hoe ik de timer in ga stellen zeker zonsondergang en opgang en waarschijnlijk savende maanlicht
 
mss zei:
Doelde ook op 2 leds totaal dus 1 x rgb en 1 x helder wit..

Ik ga nog eens kijken hoe ik de timer in ga stellen zeker zonsondergang en opgang en waarschijnlijk savende maanlicht


Bij jouw controller zitten al voorgeprogrammeerde schemata welke je kunt gebruiken om je eigen schema te maken. Ik heb de zelfde controller alleen in het rood. Als de schemata niet erbij zitten wil ik je best de mijne geven.
 
Zo vandaag een set gekocht met 2 leds van 150 cm..krijg ze over 2 dagen binnen en Mueko als je wilt mag je hem even priv� doorsturen jou schema..

Nu even kijken hoever de leds van elkaar af komen
 
mss zei:
Zo vandaag een set gekocht met 2 leds van 150 cm..krijg ze over 2 dagen binnen en Mueko als je wilt mag je hem even priv� doorsturen jou schema..

Nu even kijken hoever de leds van elkaar af komen

Ik heb je een PM gestuurd.
 
@mss
Hoe is het met de LED stips?
 
Wat soort lamp/spots geven een gebundeld licht af?. Wil de zijkanten 2 led strips plaatsen en in midden dus de focus leggen op het hout zoals op deze foto.

gAN4Ew8Mr-kUnJlvuLaPApVOUa1mdaQM.jpeg
IMG_7283 by stijnkoch, on Flickr
 
Led-spotjes of losse LEDs. Vaak staat bij led-spots en dergelijke wel aangegeven hoeveel graden deze schijnen. hoe lager dat getal, hoe meer "gericht" het licht is.

Hoe je dit kan aansluiten op een strip weet ik zo niet. een kort stukje led-strip met een lage graadwaarde (15 of 30 bijvoorbeeld) zou makkelijk te combineren en programmeren moeten zijn.
 
Halogeen geeft dergelijk licht en is vrij makkelijk te maken.
 
Help Users

You haven't joined any rooms.

      You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan