LED vervanging van oude Juwel Rekord 800


J

JayEss

Guest
Ik wil mijn oude Juwel Rekord 800 helemaal opnieuw inrichten als blackwater aquarium voor mijn tetra's en rasbora's. (Ik ga minder licht-behoevende planten inzetten.) Ik heb online de Superfish Retro LED Combi T8 & JT5 18 watt 60 cm ledverlichting gezien. Mijn vragen:

Komt dit met een of twee buizen?
Is het geschikt voor een blackwater aquarium?
Bij de beschrijving staat: "Automatische tijdschakelaar met optionele controller (dimmer)." Mijn nederlands is niet goed genoeg om dit duidelijk te begrijpen. Zit een automatische tijdschakelaar toch erbij en ook een dimmer, of moet ik nog iets apart aanschaffen?

Andere mogelijkheid, maar veel duurder is een Time Controller Set van de Ledstrip Koning. Welke vinden jullie beter voor mijn doeleinden? Ik ben helemaal niet technisch ingesteld, dus geen gecompliceerde antwoorden, aub. LOL!

Alvast bedankt!
 
Wanneer er staat, "optionele controller" betekend dit dat deze NIET meegeleverd wordt. M.a.w. het is een passende optie, dus later eventueel na te bestellen. Overigens is de controller die de ledstrip koning aanbiedt, een TC420, aanzienlijk goedkoper te verkrijgen bij Aliexpress.
 

Terug
Bovenaan