Wat is er nieuw

lelyplant gaat dood.. wat doe ik verkeerd?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Ars
  • Startdatum Startdatum
A

Ars

Guest
geen idee hoe de plant heet, maar de rest van mn plantjes doen het aardig goed op deze lelyplant na.. heb ook beetje algen op het glas.. bak draait nu zo'n 2 maanden..

zie afbeeldingen:

watertemperatuur is altijd tussen de 24 en 25graden..

IMG_6009.JPG

IMG_6400.PNG

IMG_6837.JPG

IMG_0154.JPG

ik doe er wekelijkse tijdens de verversing JBL Ferropol bij als plantenvoeding..

Ik weet niet hoe je aan de naam komt, maar doet mij meer denken aan een Echinodorus radicans, welke graag veel voeding bij de wortels heeft en mag best wel wat verlichting hebben.

Wat voor voeding zou hier geschikt voor zijn? ik ben nog aardig noob op dit gebied.. is sterkere verlichting ook nodig?

Misschien nog even wat meer info over de verlichting, bak maat, filtering.........etc.

3.5 watt led staat er bij.. verder zit er een standaard aquafish filter in.. die ik om de zoveel tijd vervang.. het is een 15L bakje

Geef je voeding in de bodem? Wat is je visbestand? Hoeveel en hoevaak water ververs je?

Filter hoef je niet te vervangen. Je knijpt het beste de spons uit in aquariumwater.

nee op moment alleen vloeibare voeding Ferropol JBL.. heb 1 kempvisje erin.. ververs elke week zo'n anderhalf liter water..

oke thnx voor de tip

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan