Jazeker.. en we zijn er achter dat dat voor ons hier best makkelijk te krijgen is..Top en weest blij dat je nu wat Levamisole hebt staan want daar kunnen veel mensen niet makkelijk aankomen
Via duitse websites is het makkelijk, ik vond het bij AquastoreXL.Top en weest blij dat je nu wat Levamisole hebt staan want daar kunnen veel mensen niet makkelijk aankomen
Heb niet echt een betere fotoIk durf er zo niets van te zeggen want de foto is ook behoorlijk onduidelijk Ralphie.
Ja goed mja..Bedenk dat je vissen al verzwakt waren en dat het spul wat je erin hebt gedaan ten alle tijden een effect zal hebben op de vissen....en dan kan soms een sneeuwbal effect komen.
Heyy dankjewel voor de reactie.Dat stuk hangt dat nog uit de vis of laat dit los en is het ontlasting?
De camelanus zitten in de darm en beschadigen deze. De levimasole dood de wormen maar wat ze intern hebben beschadigd kun je verder niet weten. Dat er wat witte ontlasting is zou ik me verder niet heel druk om maken gezien het goedje op de darmen werkt. Hun vertering loopt even anders dan nrmaal door de medicatie.
Het stuk zou ook een stuk darm kunnen zijn.
Zou het even aan kijken en inderdaad rust geven om te herstellen en goed voeren wellicht met wat toevoeging van vitamientjes/mineralen. Diploral is ook een goed middeltje om weerstand en tekorten op te lossen. Zijn vele toevoegingen op dat gebied. Voer weken met vitamine drupjes kan ook een optie zijn.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.