Lido 120 Frankieboy


F

Frankieboy

Guest
Na een valse start (nitriet veel te hoog) nu redelijk stabiel bakkie met een schooltje Groene Sumatraan en Albino's.

aquariumlido.jpg
 
Thanks Garnaal038

Het effect van de witte muur en wit aquarium vind ik wel erg gaaf. Probeer de techniek weg te werken planten, wat nu redelijk lukt.
 
Mooie bak hoor. Vooral dat speelse met het hout.

Enkele opbouwende kritiekpuntjes,
Links staat een Echinodorus soort? Deze heeft wel de ruimte nodig. Ik zou de plant iets links van het midden plaatsen om zo de plant ruimte te geven.
Een achterwand geeft gelijk wat meer rust voor jezelf en voor de vissen.
Hoeveel Sumatranen zwemmen in de bak? Ik tel er zo 5. Mooier is een groepje van minimaal 8 en dat past wel in de bak.
Voor de bodembewoners zou ik een plekje maken waar je wat zand kan leggen, vinden ze fijner om in te grondelen.

Voor de rest een leuke bak.
 
Dank je Satisfaction, het is een grappig formaat bak als je niet een grote bak wil, maar toch ook geen klein bakkie.
 
Bedankt voor de feedback Gummiebeer. Die plant heb ik er gister in gezet om de slangen van het filter (die al achter witte kabelgoten zitten) weg te werken vandaar dat hij in de hoek staat. Ik kan hem wellicht wel iets meer naar links zetten om hem ruimte te geven. Verder heb ik een schooltje van acht Sumatranen. De tip van het zand zal ik eens in overweging nemen. De achterwand blijft iets wat een persoonlijk smaak is denk ik. De vissen komen prachtig uit met de witte muur (het groen en de rood/oranje vinnen) Op de foto is het erg overbelicht, in het echt is stuk minder fel. In de avond schakel ik over op blauwe verlichting wat ook een heel mooi effect geeft.
 
Frankieboy zei:
Bedankt voor de feedback Gummiebeer. Die plant heb ik er gister in gezet om de slangen van het filter (die al achter witte kabelgoten zitten) weg te werken vandaar dat hij in de hoek staat. Ik kan hem wellicht wel iets meer naar links zetten om hem ruimte te geven. Verder heb ik een schooltje van acht Sumatranen. De tip van het zand zal ik eens in overweging nemen. De achterwand blijft iets wat een persoonlijk smaak is denk ik. De vissen komen prachtig uit met de witte muur (het groen en de rood/oranje vinnen) Op de foto is het erg overbelicht, in het echt is stuk minder fel. In de avond schakel ik over op blauwe verlichting wat ook een heel mooi effect geeft.

:thumbs: Daar is een forum voor, feedback.
 

Terug
Bovenaan