Lido 120 van Ineke (Inuz)


dank je astrid :)
 
Mooie keuze hoor galaxy en annulatus.
Prachtig.

groetjes John.
 
Dank je John, ik hoop het :D
 
Leuke bak!, ga ik zeker bijhouden hoe e.e.a. verder gaat.
Hele leuke keuze van mooie kleine vissen! :thumbs:
 
Bedankt asgard :)

Ivm me de dure decembermaand kan er in januari pas weer wat toegevoegd worden :)
 
Wie weet krijg je zelf ook wat van de goed heilig man :D
 
whahahahahaha nee alleen praktische kado's van de beste sint dit jaar ;)
 
Inuz zei:
whahahahahaha nee alleen praktische kado's van de beste sint dit jaar ;)

Geiten wollen kousen :D
Ach jeh alles voor de kleintjes ;)
 
Klopt :)
Kindjes doen we het voor he. Of tenminste voor julia dan want die kleine kan het een worst wezen ;)
Wij beide praktische dingen die toch nodig zijn, en wat shampoo hahaha
 
Nou daar houden we je dan aan...

Fris.gewassen haren en nieuwe visjes...
 
Grmbl, ik hoopte dat de limpholina het nu wel goed zou doen. Lag zeker niet aan de kwaliteit ronald. Ik weet niet wat het is, maar het is weer ��n grote slijmerige bende en heb weer nog maar 2 sprietjes over :S
Vandaag maar even in de winkel kijken of ze daar nog wat moois hebben voor in de plaats.

Ik zit net even te denken... en volgens mij doe ik de plantenvoeding gewoon helemaal verkeerd steeds. Ik doe nu de dosering op het nieuwe toegevoegde water terwijl dat toch eigenlijk op het aantal liters in de gehele bak zou moeten zijn.. en ik me maar afvragen waarom sommige planten tekorten hebben. domdomdom.
 
Inuz zei:
Grmbl, ik hoopte dat de limpholina het nu wel goed zou doen. Lag zeker niet aan de kwaliteit ronald. Ik weet niet wat het is, maar het is weer ��n grote slijmerige bende en heb weer nog maar 2 sprietjes over :S

Daar snap ik dan ook helemaal niks van...tssssssssss, zal ik toch een keer naar Friesland moeten komen....
 
Mag altijd :D koffie staat klaar.
Net even drie nieuwe plantjes meegenomen van de winkel. De verslijmde dingen gaan in de garnalenbak, recyclen ;)
 
Nieuwe plantjes, nieuwe foto's.
Heb er 3 meegenomen
-Hydrocotyle tripartita
- eusteralis stellata, wist niet wat het was maar vond hem er stevig uit zien ;) na opzoeken is het misschien toch niet zo'n makkelijk plantje. Maar dat zien we dan wel weer
- een ludwigia soort

Garnaaltjes aan de broccoli; en ja, heb al weer 4 met eitjes rondhobbelen
DSC07621_zps8e6c80f4.jpg


Eusteralis stellata, nog in emerse vorm
DSC07641_zps45373cc6.jpg

Hydrocotyle tripartita, ik wou alle stengels apart planten, maar heb hem er maar gewoon zo ingedouwd. Kon ze niet echt los van elkaar krijgen. Nu maar hopen dat hij goed vast zit ;)
DSC07643_zps1a1d9de6.jpg

De ludwigia (repens?)
DSC07644_zpsc814bcbf.jpg


Meneer de inspecteur
DSC07647_zps3f7c7a2a.jpg

Deze vond ik wel grappig :D
DSC07651_zps637b2a25.jpg

Hoofdinspecteur
DSC07656_zps4110953e.jpg

DSC07664_zps429dc762.jpg
 
Mooie foto's weer. De Lido staat er mooi bij. :)
 
bedankt lex,

ik zie dat ik een totaaltje vergeten ben..
Ben nog niet helemaal tevreden hoor. Moet nog veel groeien en die valisneria geeft nu pas enig teken van leven. Geef hem nog even de kans, anders maar wat anders zoeken.
 
Vallisneria heeft altijd even tijd nodig, maar als die gaat.... :)
 
Ja ik weet het :) net als het levermos.. maar ja, geduld he ;)
 
:D :)
 
Ziet er mooi uit Ineke!
oksels nat? :D

John,
 
Bedankt :)
Nee slim geweest :D hoge stoel gepakt. Stond normaal op keukentrapje maar die stoel is net wat hoger.
Kon ik er veel beter bij, hele arm wel maar had uit voorzorg maar in mijn hemd gedaan :D
 
Leuke plantjes Inuz, het ziet er weet netjes uit, nu nog een totaaltje idd.
Ik heb ook zo'n fijn plantje wat over de grond kruipt, grappig spul want je kan het een beetje leiden waar je het heen wil laten groeien.!
 
bedankt astrid :)

komt nog wel.

vanmiddag waren de dario dario ruzie aan het maken wie nu het mooiste was ;)
ik denk toch dat 1 het vrouwtje is want die houd zich er mooi buiten, ook toen het mannetje dat verloren had even later hetzelfde bij haar/hem wilde proberen,..
nou heb even foto's gemaakt, maar de kleurenpracht komt lang niet zo mooi uit als irl :rolleyes:

wie is het mooist?
DSC07689_zpsaec4792b.jpg

DSC07691_zpsb07bc554.jpg

DSC07693_zpsb9a65dff.jpg


the boss
DSC07696_zpse8c7680a.jpg


de loser
DSC07697_zps68b81423.jpg
 
Bedankt Alex, ik vind ze zelf ook mooi :)
Kleine visjes, maar kan er uren naar kijken
 
Leuk spul idd die kleine showvisjes! ;)
Ze zien er trouwens uit dat ze ook wel kleine garnaaltjes lusten... :rolleyes:
 
Lusten ze ook wel John, maar die van mij kweken als konijnen ;)
Wou in de lido gewoon het garnalenbestand in stand houden.. niet zozeer nog veel kweken.
 
Zo hey, wat een mooie ogen!
 
Bedankt :)
Puppy-eyes is haar bijnaam ;)
 
Leuke bak heb je.! en galaxys passen er zeker bij.! ik heb misschien nog wel een leuke waterleli voor je als jeie wil hebben. staat denk ik heel leuk in jou bak. Trouwens hoeveel garnalen had je mee gegeven.? want ze verstoppen zich graag. ze zitten soms met masr 5 bovenin in het aquarium. al kunnen ze zig overal vetstoppen dus denk niet dat ik alles kan nakijken waar ze zitten:p of ze zijn voer geworden.
 
Wat heb je dan voor lelie? het enige wat ik nog wel zou willen hebben is Hydrocleys nymphoides :) dus als je die hebt graag.
Ik had er volgens mij wel een stuk of 20 of meer in het bakje gegooid voor je Hein ;)
Goed in verstoppen zijn ze zeker, vooral als ze nog niet met zo veel zijn. Als je er 5 ziet kun je zeker rekenen dat er 3 keer zo veel in je bak zit ;)
Hopen dat ze niet opgegeten zijn dan, mijn kindertjes :D hahaha
 

Terug
Bovenaan