Lido 120 van Trotsemammie


ha mooie witte bliksem stralen pracht vissen
gaan bij mij als een licht flits door de 250 heen als het licht uit is van daar de benaming:D
 
ha mooie witte bliksem stralen pracht vissen
gaan bij mij als een licht flits door de 250 heen als het licht uit is van daar de benaming:D
Hahaha


Die van mij zijn moddervet, vooral de vrouwtjes.
Ze liggen vaak als een groep bij elkaar voor het raam. Soms schieten ze idd door de bak heen
 
Net in het goedemorgen topic ook gemeld:

Helaas is vandaag mijn mooie honinggoerami man gaan hemelen.
Ik heb dit aquarium nu een jaar en hij zat er toen al in.
Zonde, hij was zo mooi.

20160813_133932.jpg
 
Mooie bak en inrichting jammer van je mooie mannetjes goerami Thea heb je nog een update ?
 
nee momenteel niet, mijn mobiele telefoon heeft de geest gegeven en is ter reparatie. kan nog wel effe duren voordat hij gemaakt is. dan kan ik weer foto's maken.
de bak draait verder goed.
 
Chuna's worden niet oud, met 3 jaar heb je het wel gehad. En dat is de jouwe waarschijnlijk wel geworden.
 
Het gaat goed met de bak cédric. Morgen of woensdag groot onderhoud en ik krijg drijfplantjes opgestuurd van iemand dus binnenkort weer foto's.
Raar mijn foto's niet meer zichtbaar zijn trouwens
 
Nieuwe foto s kunnen niet op deze manier meer verloren gaan Thea door een handeling van de eigenaar hier.
 
Het makkelijkste is om een nieuw album te open voor je aquarium zodat je geen topic hebt met allemaal ontbrekende foto's. En dan de leukste foto's van je vorige topic (deze dus) opnieuw te uploaden naar de AF server. Je kunt natuurlijk ook $400,- per jaar aan photobucket gaan betalen maar dat gun ik ze echt niet!
 
das niet zo moeilijk naast plaats Reactie staat upload Bestand aan klikken en foto selecteren klaar
even aangeven of je miniatuur of volledige afbeelding wilt en plaatsen maar

SAM_1123.JPG
 
Het makkelijkste is om een nieuw album te open voor je aquarium zodat je geen topic hebt met allemaal ontbrekende foto's. En dan de leukste foto's van je vorige topic (deze dus) opnieuw te uploaden naar de AF server. Je kunt natuurlijk ook $400,- per jaar aan photobucket gaan betalen maar dat gun ik ze echt niet!

Okee. Daar ga ik eens voor zitten binnenkort. Hoop dat ik de meeste foto's nog heb.
 
Onder 'post reply' zie je de afbeelding die je hebt geupload. Aan de linker kant.

Naast de afbeelding staan twee knoppen - één om de kleine versie in te voegen en één om een grote afbeelding in te voegen. Als je geen keuze maakt wordt de kleine afbeelding (thumbnail) getoond. Ik denk dat jij dat gedaan hebt?
 
Zo, effe mijn fotoalbum weer omhoog gooien.
Ik zal binnenkort weer eens wat foto's maken en plaatsen. Het is al weer veel te lang geleden.
 
Lieve mensen ik heb een blije mededeling zo op de late avond.
Ik ga vrijwel zeker een aquarium overnemen van een stel vrienden van mij.
Hij woont nog apart maar ze gaan samenwonen en in dat huis is helaas geen plek voor een aquarium.
Het zo'n juwel aquarium met bolle voorkant ik geloof dat die de fusion ofzo heet.
Ongeveer 90 cm lang, 42 cm op zn breedst.
Compleet met pomp en alle toebehoren.
Als dit allemaal door gaat dan gaat mijn Lido 120 verkocht worden.
We moeten hier even passen en meten en goed over praten maar ik hoop zo dat het doorgaat.

In dat geval maak ik uiteraard een nieuw foto album aan op dit forum.
 
Oh gaaf! Klinkt idd als een vision 180

Dat zou nog wel eens kunnen ja.
De maten komen overeen.
Ik dacht dat het fusion heette maar het is de vision idd.
Er zit een meubel bij het aquarium maar ik kan hem helaas niet met meubel kwijt.
De prijs die hij er voor vraagt is voor bak met kast dus ik denk wel dat ik de kast er bij neem en die dan doorverkoop ofzo
De bak zal op mijn dressoir kast komen te staan net zoals mijn huidige bak.
 

Terug
Bovenaan