Wat is er nieuw

Liter per uur netto of bruto?

• Onderwerp starter Onderwerp starter NLAnaconda
  • Startdatum Startdatum
Blijf het alleen vreemd vinden dat ze de e901 12/16 maken als het debiet bij een 16/22 slang hoger is, maar goed.

Denk ik een verkooptruc, want dan heb je al snel een duurdere versie nodig

JBL e1901 is trouwens wel een filter die aardig wat geluid maakt. Niet persee storend maar houd er rekening mee.

JBL e1901 is trouwens wel een filter die aardig wat geluid maakt. Niet persee storend maar houd er rekening mee.
bromt als een zwerende vinger o nee was klopt als

Ik ga voor de 1501 🙂

Ik ga voor de 1501 🙂

Goede keus! De E901 lijkt mij inderdaad wat te zwak. Ik heb zelf een JBL 1500 (Oudere versie) op een Rio 180 en dit gaat prima, lekker wat stroming.

Er is overigens ook al een nieuwere versie uit! De JBL e1502. Ik zou dan denk ik voor die gaan, heb je het niewste van het nieuwste. k lees dit er over:

tegenover het voorgaande model, de JBL CristalProfi e1501, is dat de bovenste filterkorf vernieuwd en efficiënter vormgegeven is. In plaats van kleinere voorfiltermatten in de filterkorf is er nu één dubbel zo grote filtermat als voorfilter. Hierdoor verstopt de filter ook bij zeer sterke vervuiling, niet

De filterkeuze hangt ook altijd een beetje af van je viskeuze, een zwaardere bezetting vraagt ook om een groter filter. Maar een groter/krachtiger filter brengt ook met zich mee dat er meer stroming is, sommige vissen hebben dit liever niet terwijl andere vissen dit wel kunnen waarderen.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan