Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Goede keus! De E901 lijkt mij inderdaad wat te zwak. Ik heb zelf een JBL 1500 (Oudere versie) op een Rio 180 en dit gaat prima, lekker wat stroming.
Er is overigens ook al een nieuwere versie uit! De JBL e1502. Ik zou dan denk ik voor die gaan, heb je het niewste van het nieuwste. k lees dit er over:
tegenover het voorgaande model, de JBL CristalProfi e1501, is dat de bovenste filterkorf vernieuwd en efficiënter vormgegeven is. In plaats van kleinere voorfiltermatten in de filterkorf is er nu één dubbel zo grote filtermat als voorfilter. Hierdoor verstopt de filter ook bij zeer sterke vervuiling, niet
De filterkeuze hangt ook altijd een beetje af van je viskeuze, een zwaardere bezetting vraagt ook om een groter filter. Maar een groter/krachtiger filter brengt ook met zich mee dat er meer stroming is, sommige vissen hebben dit liever niet terwijl andere vissen dit wel kunnen waarderen.