Long Scape 120cm van DaveHee


Dankje @shenkie

Bakkie draait nog steeds netjes, dus hier maar weer eens wat foto's :D
Heb inmiddels een hydor verwarming er tussen gezet, deze houd de bak op zo'n 23 � 24 graden.
Dit maakt de bak ook geschikt voor de hengeli of espei.


h7Mqarp5JTzC0Jdr0l0kriMeefj25ghH.jpeg

h7Mqarp5JTzC0Jdr0l0kriMeefj25ghH.jpeg

h7Mqarp5JTzC0Jdr0l0kriMeefj25ghH.jpeg

h7Mqarp5JTzC0Jdr0l0kriMeefj25ghH.jpeg

h7Mqarp5JTzC0Jdr0l0kriMeefj25ghH.jpeg

h7Mqarp5JTzC0Jdr0l0kriMeefj25ghH.jpeg

h7Mqarp5JTzC0Jdr0l0kriMeefj25ghH.jpeg

h7Mqarp5JTzC0Jdr0l0kriMeefj25ghH.jpeg
 
:thumbs: Ook gaaf hoe de stenen boven het water doorgaan!
 
Wat mooi gedaan zeg, complimenten. Blijft toch bijzonder zo'n open bakken.
 
Je hebt sowieso 2 talenten, mocht je dat nog niet weten:
I5s_hstrlfZ1mF8QVwZZj7iNTZWmLQrJ.jpeg


Foto's maken en aquariums houden.

Wow!
 
Welk plantje is dat eigenlijk ?
 
@Eremetaal Dat is de Hydrocotyle tripartita "Japan"
 
Erg mooi zeg. Op hoeveel mg co2 zit je nu dan?
 
Bedankt @benvo en @jessicpilon!

M'n co2 set is nog niet helemaal juist afgesteld dus dat durf ik niet te zeggen.
Ik ga er van de week nog eens goed voor gaan zitten. Moet hem ook nog zo aansluiten dat deze een half uur � uur eerder aangaat als de verlichting.
 
Ik snap het. Maar omdat je redelijk veel licht hebt zul je denk ik ook redelijk co2 verbruik hebben.
Ik laat hem ook 1,5 uur van tevoren aangaan en vice versa.
 
Ik ga aankomend weekend weer even stoeien met de techniek.
Heb de tijd geschakelde stekkerdoos ook binnen dus die moet ik nog even instellen.
Co2 goed afstellen en krijg als het goed is deze week ook de Daytime Eco binnen.
Dus die kan ik ook op gaan hangen. Weer genoeg te doen :D
 
Echt een prachtige bak, ik zit te wachten op een foto van visjes in deze bak ! ;)
 
Haha @storm337 ik kan ook niet wachten, over ongeveer 2 weken zullen de eerste visjes rond zwemmen. Nog even geduld dus :p
 
Lampie is opgehangen, ziet er gelijk een stuk beter uit naar mijn mening.

zv5rLLCXBV3hBXMmbjVLz0N5FrmvuEWy.jpeg

zv5rLLCXBV3hBXMmbjVLz0N5FrmvuEWy.jpeg

zv5rLLCXBV3hBXMmbjVLz0N5FrmvuEWy.jpeg

zv5rLLCXBV3hBXMmbjVLz0N5FrmvuEWy.jpeg
 
Bedankt Peter en Cedric

Ik denk dat het een combinatie is van optic white glas en goede filtratie :p
Voeg verder niks bijzonders toe dus durf het niet te zeggen.
 
Erg mooi zeg!
Leuk dat je regelmatig foto's post!
 
Mooi hoor!! planten slaan goed aan, waarom zet je niet en timelapse van foto's op youtube voor deze bak? Denk dat veel meer mensen dit aquarium kunnen waarderen ipv alleen op dit forum!
 
Bedankt allemaal! :D

Planten doen het inderdaad erg goed, kan binnenkort al een keer gaan snoeien denk ik zo.

Ik doe inderdaad regelmatig een foto-update zodat jullie mee kunnen genieten en eventueel dingen zien die ik nog zou kunnen verbeteren.
Ben pas een goed jaar bezig met het houden van aquariums dus je kan wel zeggen dat ik nog een beginner ben :p

Klinkt als een goed plan Rubz, kan je me misschien uitleggen hoe ik dit het best kan realiseren?
 
Dat vermoeden had ik al dat je een 'beginner' bent.

Zometeen komen de foto's van het huisje van Spongebob en de nepplantjes toch :)!
 
DaveHee zei:
..
Ben pas een goed jaar bezig met het houden van aquariums dus je kan wel zeggen dat ik nog een beginner ben :p
..

Bwa, een jaar is toch wel al een aardig tijdje..

Dan heb je toch al wel wat ervaring ;)
 
Vreselijke bak :D

Nee prachtig..
 
DaveHee zei:
Bedankt allemaal! :D

Planten doen het inderdaad erg goed, kan binnenkort al een keer gaan snoeien denk ik zo.

Ik doe inderdaad regelmatig een foto-update zodat jullie mee kunnen genieten en eventueel dingen zien die ik nog zou kunnen verbeteren.
Ben pas een goed jaar bezig met het houden van aquariums dus je kan wel zeggen dat ik nog een beginner ben :p

Klinkt als een goed plan Rubz, kan je me misschien uitleggen hoe ik dit het best kan realiseren?

Youtube account aanmaken, en iedere week of maand een foto maken. Die achter elkaar plakken in moviemaker en klaar is kees. Mooi muziekje eronder. Ben er ook geen expert in maar is niet zo moeilijk:)
 
Klopt haha, prachtige bak en dit zijn de pareltjes. ;)
Je kan er nog wat effect over gooien maar zoals Rubz het zegt gaat het prima. Let wel op dat Moviemaker de kwaliteit lijkt te doen verslechteren, maar als je hem dan opslaat doet hij het weer op de goede kwaliteit.
 
@Canon Je weet maar nooit :p

@C�dric Vleminckx Een jaar lijkt misschien lang, maar kom pas net om de hoek kijken. Er is nog zoveel wat ik kan leren.

@Rubz & @algeneter12 Ik zal eens proberen, betekend wel dat ik iedere week op exact dezelfde plek een foto moet maken hehe

@franketank, @RRJ en @Crash Cowboy Bedankt :D
 
mooi een hanglamp, maar gaat dan niet je PAR naar de haaien?

maar waarom zet je niet een camera op statief?
 

Terug
Bovenaan