L
loekoek
Guest
Net met PostNL de Colombo test van Aquastorex ontvangen.Vanmiddag op mijn gemak inlezen en vanavond testen. Ben benieuwd of er veel verschillen zijn t.o.v. de nu gebruikte strips.
Inderdaad redelijke prijs. Je neemt er ff een klein uurtje voor eens in de zoveel tijd en het is gepiept. Waarden lijken zeker nauwkeuriger dan dat ik ze elders met strips liet testen. Vandaag pH 7.6, KH 7, GH 9, NH3/4-0, NO2-0, NO3-0, PO4-0.2. Bakje draait nu bijna 4 weken. Sinds een paar dagen nu 17 kleine visjes erin. Nog geen water ververst. Aankomende week wat vuurgarnaaltjes kopen en de eerste waterwissel doen. Als het zo blijft ben ik een gelukkig mensDan ga ik gewoon voor de colombo koffer, mooi goedkoop.
.Gelukkige mensen zien we hier graag, doe de water wissel minstens een dag voor dat je de bewoner laat overwennen met het water, gebruik de zoek funktie eens daarvoor hoe je dit het beste kan doen met garnalen, zoek woord, druppel methode.Inderdaad redelijke prijs. Je neemt er ff een klein uurtje voor eens in de zoveel tijd en het is gepiept. Waarden lijken zeker nauwkeuriger dan dat ik ze elders met strips liet testen. Vandaag pH 7.6, KH 7, GH 9, NH3/4-0, NO2-0, NO3-0, PO4-0.2. Bakje draait nu bijna 4 weken. Sinds een paar dagen nu 17 kleine visjes erin. Nog geen water ververst. Aankomende week wat vuurgarnaaltjes kopen en de eerste waterwissel doen. Als het zo blijft ben ik een gelukkig mens.
Ook al omdat er ook nog eens flacons met testvloeistof inzitten.Daar heb je een goede koffer ook aan hoor.
Ook al omdat er ook nog eens flacons met testvloeistof inzitten.
πππ
Oh, dan is het helemaal geen geld! πOok al omdat er ook nog eens flacons met testvloeistof inzitten.
πππ
Met deze wetenschap ga ik er nog een paar bestellen straks en eens kijken of in mijn huidige koffer die flacons dan ook zittenππOh, dan is het helemaal geen geld! π

Met deze wetenschap ga ik er nog een paar bestellen straks en eens kijken of in mijn huidige koffer die flacons dan ook zittenππ![]()
In van mij zaten ook ansichtkaarten. En een boek!
Hmmmm, jokkebrokken! Foei!Nou ik ben pas echt verrast nu. Ik doe die koffer open en die zit vol met oude Spaanse muntenπππ
Ja jij bent gewoon jaloers dat ze er niet bij jouw ook inzaten volgens mijπππHmmmm, jokkebrokken! Foei!
πππ
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.