Wat is er nieuw

Losse tests of testkoffer?

Net met PostNL de Colombo test van Aquastorex ontvangen.Vanmiddag op mijn gemak inlezen en vanavond testen. Ben benieuwd of er veel verschillen zijn t.o.v. de nu gebruikte strips.

Dan ga ik gewoon voor de colombo koffer, mooi goedkoop.
Inderdaad redelijke prijs. Je neemt er ff een klein uurtje voor eens in de zoveel tijd en het is gepiept. Waarden lijken zeker nauwkeuriger dan dat ik ze elders met strips liet testen. Vandaag pH 7.6, KH 7, GH 9, NH3/4-0, NO2-0, NO3-0, PO4-0.2. Bakje draait nu bijna 4 weken. Sinds een paar dagen nu 17 kleine visjes erin. Nog geen water ververst. Aankomende week wat vuurgarnaaltjes kopen en de eerste waterwissel doen. Als het zo blijft ben ik een gelukkig mens :engel:.

Inderdaad redelijke prijs. Je neemt er ff een klein uurtje voor eens in de zoveel tijd en het is gepiept. Waarden lijken zeker nauwkeuriger dan dat ik ze elders met strips liet testen. Vandaag pH 7.6, KH 7, GH 9, NH3/4-0, NO2-0, NO3-0, PO4-0.2. Bakje draait nu bijna 4 weken. Sinds een paar dagen nu 17 kleine visjes erin. Nog geen water ververst. Aankomende week wat vuurgarnaaltjes kopen en de eerste waterwissel doen. Als het zo blijft ben ik een gelukkig mens :engel:.
Gelukkige mensen zien we hier graag, doe de water wissel minstens een dag voor dat je de bewoner laat overwennen met het water, gebruik de zoek funktie eens daarvoor hoe je dit het beste kan doen met garnalen, zoek woord, druppel methode.

Ook al omdat er ook nog eens flacons met testvloeistof inzitten.

πŸ˜‰πŸ˜‰πŸ˜‰

Krijg je die troep er dan ook al bij tegenwoordigπŸ˜€πŸ˜€. Ben ik blij dat ik de koffer al zo n 1,5 jaar geleden heb gekochtπŸ˜‰

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan