M,n nieuwste aanwinst................


De jonge mannen zien er goed uit en veel mooier dan de ouders. Maar het zijn en blijven gewoon Guppen. (Zelfs geen Endler K-klasse)

Dat je ze zelf Endler noemt moet je zelf weten. Maar bij eventuele verkoop zou ik ze gewoon Guppen noemen.

Oké Botia, ieder z,n mening, voor mij blijven het endlers (zoals ik ze ook gekocht heb), verkopen zal niet zo,n vaart lopen denk ik aangezien ik voor zo,n centenkraam geen moeite ga doen, wanneer er teveel komen verwijs ik ze naar de garnalen bakken als welkome voerafwisseling.:thumbs:
 
Oké Botia, ieder z,n mening, voor mij blijven het endlers (zoals ik ze ook gekocht heb), verkopen zal niet zo,n vaart lopen denk ik aangezien ik voor zo,n centenkraam geen moeite ga doen, wanneer er teveel komen verwijs ik ze naar de garnalen bakken als welkome voerafwisseling.:thumbs:
Als jij er maar blij mee bent, dat is het belangerijkste maar je bent waanzinnig opgelicht dat het wildvang Endlers zouden zijn. Zowel de wat betreft de wildvang als Endlers.

Adrian houdt zich al heel lang bezig met Endlers. Zowel zuivere als hybriden. Misschien leuk om zijn website eens te bekijken. http://www.swampriveraquatics.com/
 
Leuke site Botia, maar zo fanatiek ben ik nu ook weer niet met m,n visjes hoor, het boeit mij verder niet zo.;)
Dat ik door Freddy Kuipers ben opgelicht geloof ik graag, ik ben echt niet de eerste wat dat aangaat.:D
 
Dat ik door Freddy Kuipers ben opgelicht geloof ik graag, ik ben echt niet de eerste wat dat aangaat


Wellicht hebben zij deze aangeleverd gekregen als zijnde een echte Endler en zo verkopen ze dan ook weer door denk ik;)
 
Leuke site Botia, maar zo fanatiek ben ik nu ook weer niet met m,n visjes hoor, het boeit mij verder niet zo.;)
Dat ik door Freddy Kuipers ben opgelicht geloof ik graag, ik ben echt niet de eerste wat dat aangaat.:D
Maar dan zie je wel hoe een echt Endler eruit ziet. Deze man heeft vanaf 2004 wildvang endlers laten verzamelen en heeft daaruit bepaalde strains ontwikkeld.

Zo kwamen er weer echte Endlers op de markt. Vanaf de jaren 70 had je dieren in de handel die verzameld waren door dr John Endler maar die waren zo op een gegeven moment zo ingekruist met Guppen dat er geen zuivere meer te vinden was in de handel.
 
Wellicht hebben zij deze aangeleverd gekregen als zijnde een echte Endler en zo verkopen ze dan ook weer door denk ik;)
Een verkoper met verstand van zaken had gezien dat het Guppen waren. Dus dan heeft de verkoper niet de kennis die je zou verwachten.

Ik vraag me ook af of Bonky ze had gekocht als ze te koop hadden gestaan als Guppen. Zonder onzin verhaal,
 

Terug
Bovenaan