Wat is er nieuw

Maanvis eitjes

• Onderwerp starter Onderwerp starter steffy
  • Startdatum Startdatum
S

steffy

Guest
Hoi,

Zo net heeft mijn maanvis voor het eerst eitjes neergelegd ik natuurlijk helemaal enthousiaste om te weten dat ze ook een vrouwtje is. Nou nog afvragen wie de man is haha.

Maarja mijn maanvissen zaten even in een noodbak omdat de grote chiclides inzitten die erg jagers zijn en de maanvis die eitjes dus heeft gelegd werd aangevreten dus nu zitten ze met ze 5e ( heb de 5e sinds gister niet meer gezien... Misschien is die er niet meer even goed zoeken) in een 60L bak ik weet het het is klein. Maar vind het dus apart dat ze eitjes legt maar op me filter dus kan me filter even niet schoonmaken.
Hoe kan ik weten of de man de eitjes heeft bevrucht?

OX4WojNioftOV76eoZ0sfZlkPLUBgq0H.jpeg

Ald ze wit worden, zijn ze niet bevrucht. Of als ze beschimmelen. Je zou goed moeten kunnen zien wie de man is, hij moet de eitjes ook beschermen.

Hij/zij jaagt wel iedereen weg helletijd heeft een dikke onderkant. Dus dit kan ook dus de man zijn? En gaat helletijd over de aaitjes heen.

steffy zei:
Hij/zij jaagt wel iedereen weg helletijd heeft een dikke onderkant. Dus dit kan ook dus de man zijn? En gaat helletijd over de aaitjes heen.

Naargelang de beschrijving die geeft, is dit de man.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan