Maanvissen overnemen


Nou, we zijn een weekje, veel voer en 3 waterwissels verder..

De maantjes doen het heel goed en moet zeggen dat het echt superleuke beestjes zijn hahaha en voor m'n gevoel zijn ze al dubbel zo groot 😂
Gelukkig zijn het geen moeilijke eters dus alles wat ik er in gooi komt op..

Ik ben benieuwd naar wat de rest van de tijd gaat brengen, ik houd jullie op de hoogte ☺️
 

Bijlagen

  • IMG_20210502_173223.jpg
    IMG_20210502_173223.jpg
    642.1 KB · Weergaven: 81
Na een tijdje even niet op het forum aanwezig te zijn geweest, even een fotootje en kleine update tussendoor..

4 manen groeien als een malle, ééntje blijft wat achter, maar die doet het gewoon goed en krijgt voldoende te eten, dus waarom die kleiner blijft, geen idee..

Ik voer nog zeker 4x per dag verschillende soorten diepvriesvoer en granulaat, sowieso elk weekend een 40/50% waterwissel en doordeweeks een 20/30% waterwissel, die ik zo af en toe weleens oversla door wat tijdgebrek door o.a. andere hobbies 🙈😅

Binnenkort de bak overhoop halen om de manen zo mooi mogelijk uit te laten komen.
Ik ga een soort 'standing logs' van aquadecor na proberen te maken ;)
Zo kunnen de manen de maximale hoogte en lengte van de bak gebruiken, met toch genoeg schuilplekken, of in ieder geval zichtbrekers, of hoe je het noemen wil.
 

Bijlagen

  • IMG_20210630_220745.jpg
    IMG_20210630_220745.jpg
    564.7 KB · Weergaven: 68
Ik had er 5 en 2 bleven ook iets achter maar na verloop van tijd is dat ingehaald en zag ik nauwelijks nog verschil. Mooi dat ze het goed doen.
 

Terug
Bovenaan