maatjes voor mijn vissen


mvisser05

Active member
Lid geworden
8 november 2019
Berichten
30
Leeftijd
22
hallo!
Sinds een paar maandjes heb ik een nieuw aquarium. mooi ding 60 liter. ik heb mijn vissen en garnalen overgezet vanuit mijn 30 liter aquarium (ze zijn super blij).

Nu heb ik een vraagje. ik heb dus garnaaltjes en een aantal dwergrasbora maculatus vissies.

ik wil een betta vis en ik heb gezien dat die samen kan met de visjes die ik nu heb. mijn garnalen hebben ook genoeg schuilplekken dus dat moet helemaal goedkomen.

mijn vraag is welke vissen ik nog meer in het aquarium kan doen samen met mijn huidige bewoners en de toekomstige betta.

huidige bewoners (incl betta)
- betta
- (vuur) garnaaltjes
- dwergrasbora maculatus

dankjewel alvast
ik heb ook even een foto van mijn aquarium erbij gedaan :)
373E5837-B797-4F84-9543-4E7A206C2DBE.jpeg
 
Mijn dochter had Galaxy rasbora's samen met neon tetra's en een mooie halfmoon betta.
Dit was een goede rustige combinatie. Met vuur garnalen en een betta heb ik geen ervaringen.

Waar je ook voor kan gaan is de school die je nu hebt groter maken.
Bedankt voor een foto met Spongebob erop, Pel de Pinda is oke lied zit weer in mijn hoofd.:(

Veel succes met je aquarium.
 
hallo!
Sinds een paar maandjes heb ik een nieuw aquarium. mooi ding 60 liter. ik heb mijn vissen en garnalen overgezet vanuit mijn 30 liter aquarium (ze zijn super blij).

Nu heb ik een vraagje. ik heb dus garnaaltjes en een aantal dwergrasbora maculatus vissies.

ik wil een betta vis en ik heb gezien dat die samen kan met de visjes die ik nu heb. mijn garnalen hebben ook genoeg schuilplekken dus dat moet helemaal goedkomen.

mijn vraag is welke vissen ik nog meer in het aquarium kan doen samen met mijn huidige bewoners en de toekomstige betta.

huidige bewoners (incl betta)
- betta
- (vuur) garnaaltjes
- dwergrasbora maculatus

dankjewel alvast
ik heb ook even een foto van mijn aquarium erbij gedaan :)Bekijk bijlage 327172
Leuk aquarium!
Hoeveel rasbora’s heb je nu?
Anders zou ik de groep idd wat aanvullen en geen 2e schooltje in de middenlaag nemen, je hebt daar simpelweg een te klein aquarium voor. Als je dan nog een betta neemt is je aquarium al snel vol. Dus zou gewoon de groep rasbora’s met wat meer aanvullen en een betta toevoegen.

-Louiza
 
ik heb er nu 3. ik had er 7 maar wegens mysterieuze wijze zijn de andere overleden? ik wilde inderdaad het schooltje uitbreiden naar een stuk of 11/12 rasbora's
 
Leuk aquarium!
Hoeveel rasbora’s heb je nu?
Anders zou ik de groep idd wat aanvullen en geen 2e schooltje in de middenlaag nemen, je hebt daar simpelweg een te klein aquarium voor. Als je dan nog een betta neemt is je aquarium al snel vol. Dus zou gewoon de groep rasbora’s met wat meer aanvullen en een betta toevoegen.

-Louiza
ik heb er nu 3. ik had er 7 maar die zijn op mysterieuze wijze overleden. ik wilde dit schooltje al uitbreiden naar een stuk of 11/12 inderdaad :)
 
Appelslakken zijn prachtige diertjes, helaas mogen ze niet meer worden verhandeld, of je moet ze van een particulier weten te verkrijgen.
 

Terug
Bovenaan