Maestro's gekko's


Ik wacht nog steeds (heel geduldig :engel:) op een foto van wimper.
Ik had de foto al gemaakt maar ik was het vergeten :pp
20200712_144437.jpg
 
Wat een schitterend dier is het toch :love:
 
Is het nou ook bij deze beestje net als bij honden want dan zeggen ze vaak dat de baas op de hond lijkt :DD :DD ;).
Het is in elk geval een mooi beestje om te zien Christian.
 
Is het nou ook bij deze beestje net als bij honden want dan zeggen ze vaak dat de baas op de hond lijkt :DD :DD ;).
Het is in elk geval een mooi beestje om te zien Christian.
Als het een mooi beestje is zal de eigenaar ook wel meevallen zeker
 
Als het een mooi beestje is zal de eigenaar ook wel meevallen zeker

Dat snap ik niet want je ziet op de avatar mijn hond en als je mij ziet dan......................................... ;)
 
Dat snap ik niet want je ziet op de avatar mijn hond en als je mij ziet dan......................................... ;)
Alles wat ik hier nu zou zetten gaat niet goed over komen dus ik zwijg
 
Mooie diertjes en wat jammer van Ziggy, wat dat betreft blijft het houden van dieren een uitdaging opzich.
 
Prachtig Christian.
Hoe tam/gewend aan handen is hij?
 
nice maar stinkt dat nie zoon bak had een vriend met kikkers da was echt geen lekker geurtje?
 
Wat een prachtige wimpergekko! Ik heb nog een terrarium van 80x40x50 liggen, denk je dat daar een wimpergekko in zou kunnen?
 
Wat een prachtige wimpergekko! Ik heb nog een terrarium van 80x40x50 liggen, denk je dat daar een wimpergekko in zou kunnen?
De bak is daar iets te laag voor. In principe is 60cm het minimum, maar sommige gekko's zullen wat meer hoogte waarderen en sommige gekko's (zoals die van mij) zullen juist lengte waarderen.
 
Dat je Christiaan al had gezien wist ik maar van Ben wist ik het niet . Ben heb ik in 2018 gezien denk ik
Ik dat jaar denk ik ook, was dat het laatste jaar in Nieuwegein?
Edit: zie dat 2018 in Rosmalen was. Dat was dus laatste keer dat ik er geweest ben. Ben Ben dan volgens mij het jaar daarvoor tegengekomen.
 
jaja klopt was laatste jaar Nieuwengein en Ben liep daar rond met 10 kg bladeren enz enz
 
Christian, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
 
Van harte Christian en je tienerjaren zijn voorbij;)
 

Terug
Bovenaan