F
felix
Guest
lieve oude man hoorBertus zei:Nee, maar jij zegt wat, doet versturen, dan ga je weer wat, versturen.
met BEWERKEN kan je terug naar oude regel, dan je zin afmaken.
Laat maar ook. hoor. gezeur van die oude man.hahahah

lieve oude man hoorBertus zei:Nee, maar jij zegt wat, doet versturen, dan ga je weer wat, versturen.
met BEWERKEN kan je terug naar oude regel, dan je zin afmaken.
Laat maar ook. hoor. gezeur van die oude man.hahahah

ja klopt kon bij je plantjes bestellen he BertusBertus zei:Ja, lieve oude man met plantjes, He, Guppie.
Bertus zei:Ja, lieve oude man met plantjes, He, Guppie.
guppie100 zei:waren wel hele mooien planten die ik kon bestellen
guppie100 zei:ja klopt kon bij je plantjes bestellen he BertusBertus zei:Ja, lieve oude man met plantjes, He, Guppie.
jessicapilon zei:guppie100 zei:ja klopt kon bij je plantjes bestellen he BertusBertus zei:Ja, lieve oude man met plantjes, He, Guppie.
Je mag Bertus ook wel Bertus Hoornblad noemen hoor 😀 😉
zijn wel super mooi jammer dat ik nog 3maanden moet wachten dat ik ze kan kopenBertus zei:Marcel Bedankt,Marcel Bedankt.
![]()
Deze zeker?
Zie je links al een uitloper met nieuwe stekken. de bleheri ,, rechts de ozelot.
![]()
links de bleheri ,en de Ozelot.
Mooi ,he, groeien als een tierelier op klei en lateriet.
guppie100 zei:weet niet dacht dat ze streng waren de beheerders
maar de beheerders waren hier echt niet streng ze doen gewoon als je vraagt je foto album naam te wijzigen doen ze dat blijf zo door gaanjessicapilon zei:guppie100 zei:weet niet dacht dat ze streng waren de beheerders
Ik dacht dat we wel als aardig te boek zouden staan hoor 😀 😉.
Bertus zei:
.ja haha kloptjessicapilon zei:Ja daar is een forum ook voor he 😉
jessicapilon zei:Bertus zei:
Nou ik wil Bertus nu toch bij wijze van uitzondering even tegenspreken hoor.
Ik gaf in het verleden wel bij de Tylos regelmatig komkommer en in die bakken is de temp zo n 26 graden. Als het er dan 24 uur of langer in ligt die komkommer dan wil het erg week worden en dat vervuilt je water wat weer ellende kan veroorzaken. Ik kreeg wittig water erdoor en haal het er nu na 12 uur uit. Dan heb je geen problemen verder.
Maar als je er zoveel indoet dat het niet "snel" opkomt dan kan het de bak wel vervuilen.
guppie100 zei:Bertus je plan van de komkommer is wel handig hoor dat is beter dan spulletjes van de winkel en de rest hebben ook goede plannen maar tja te veel slakken weg is ook weer niet heel handig want slakken wil ik een klein beetje houden maar niet te veel
jep denkt het van welC�dric Vleminckx zei:guppie100 zei:Bertus je plan van de komkommer is wel handig hoor dat is beter dan spulletjes van de winkel en de rest hebben ook goede plannen maar tja te veel slakken weg is ook weer niet heel handig want slakken wil ik een klein beetje houden maar niet te veel
Inderdaad, zo kan je het misschien wel goed compenseren 😉
guppie100 zei:jep denkt het van welC�dric Vleminckx zei:guppie100 zei:Bertus je plan van de komkommer is wel handig hoor dat is beter dan spulletjes van de winkel en de rest hebben ook goede plannen maar tja te veel slakken weg is ook weer niet heel handig want slakken wil ik een klein beetje houden maar niet te veel
Inderdaad, zo kan je het misschien wel goed compenseren 😉
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.