Wat is er nieuw

Magneetventiel co2-art op JBL Proflora Touch PH-control

• Onderwerp starter Onderwerp starter Gast07
  • Startdatum Startdatum
G

Gast07

Guest
heeft iemand ervaring met de 12V magneetventiel van co2-art aangesloten op de JBL Proflora Touch PH-control? Ik overweeg om een dual stage regulator te kopen van co2-art met 12V magneetklep. JBL lust de voeding door van JBL magneetventiel vanaf de PH-controller.
Ik heb dus 2 opties:
- magneetventiel van JBL rechtstreeks op co2-art regulator schroeven (als dat kan):
- magneetventiel van co2-art aansluiten op JBL PH-control.

Beide zijn 12V, allleen is die van JBL 0,8W en van co2-art 1,5W. Voeding van JBL is 12V 3,5W. De voeding van co2-art weet ik niet, staat niet op hun website.
Inline kan ik JBL niet gebruiken omdat de magneetklep op de reduceer van JBL is geschroefd en ik dus de ingang slang connectie mis welke wel bij een losse klep van JBL zit.

Beide opties kan, is wss gewoon 1/4" draad.
Ik zou gewoon de co2art set aansluiten op de jbl control

Ik zit me net te bedenken dat optie 1 , JBL op co2-art waarschijnlijk niet wil. Naaldventiel van co2-art zit volgens mij op de magneetklep. JBL heeft daar de slangaansuiting zitten waarvan ik niet weet of die van de uitgang is te verwijderen. Vermoedelijk blijft dan optie 2 als enige over.

Jij hebt de co2-aert magneetklep? Zou je dan eens op de voeding willen kijken hoeveel Watt deze is bij 12V?

Ik zit me net te bedenken dat optie 1 , JBL op co2-art waarschijnlijk niet wil. Naaldventiel van co2-art zit volgens mij op de magneetklep. JBL heeft daar de slangaansuiting zitten waarvan ik niet weet of die van de uitgang is te verwijderen. Vermoedelijk blijft dan optie 2 als enige over.

Jij hebt de co2-aert magneetklep? Zou je dan eens op de voeding willen kijken hoeveel Watt deze is bij 12V?

Hoi ik heb de dual stage set van CO2ART en het opgegeven wattage is 3 watt met 12volt 120 mA
Deze wijsheid staat op de zijkant van de spoel die de co2 klep bedient.

Laatst bewerkt door een moderator:
Dit antwoord heb ik al een tijd terug gehad van support van CO2Art.
Please check what is your pH controller Amps output if it is more than 250mA then you can use our solenoid.

Anyway, bedankt voor het kijken.

Dual-Stage drukregelaar binnen. Deze niet direct aan kunnen sluiten. De voeding van JBL is 12V/300mA. Ik was even vergeten dat de JBL Proflora PH controller ook 200mA trekt. Hiermee zou ik boven de 300mA van de JBL voeding komen met de CO2Art magneetklep. De voeding van CO2Art is 12V/1A. Echter gebruikt CO2Art een dikkere DC stekker dan JBL. Binnengelopen bij Okaphone en zelf verloopsnoeren gemaakt. Vandaag aangesloten.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan