G
Gast07
Guest
heeft iemand ervaring met de 12V magneetventiel van co2-art aangesloten op de JBL Proflora Touch PH-control? Ik overweeg om een dual stage regulator te kopen van co2-art met 12V magneetklep. JBL lust de voeding door van JBL magneetventiel vanaf de PH-controller.
Ik heb dus 2 opties:
- magneetventiel van JBL rechtstreeks op co2-art regulator schroeven (als dat kan):
- magneetventiel van co2-art aansluiten op JBL PH-control.
Beide zijn 12V, allleen is die van JBL 0,8W en van co2-art 1,5W. Voeding van JBL is 12V 3,5W. De voeding van co2-art weet ik niet, staat niet op hun website.
Inline kan ik JBL niet gebruiken omdat de magneetklep op de reduceer van JBL is geschroefd en ik dus de ingang slang connectie mis welke wel bij een losse klep van JBL zit.
Ik heb dus 2 opties:
- magneetventiel van JBL rechtstreeks op co2-art regulator schroeven (als dat kan):
- magneetventiel van co2-art aansluiten op JBL PH-control.
Beide zijn 12V, allleen is die van JBL 0,8W en van co2-art 1,5W. Voeding van JBL is 12V 3,5W. De voeding van co2-art weet ik niet, staat niet op hun website.
Inline kan ik JBL niet gebruiken omdat de magneetklep op de reduceer van JBL is geschroefd en ik dus de ingang slang connectie mis welke wel bij een losse klep van JBL zit.