Mijn sluiers in de Juwel Vision 260 vertonen dit gedrag ook soms alhoewel het minder agressief is dan in het filmpje.
Het zijn zwarte moren en een gewone telescoop sluier. Ik zal als ik weer thuis ben dit weekend ook eens een filmpje van maken.
Van het aquarium zijn er op dit forum foto's te vinden als je even zoekt op wat ik al gepost heb. Het aquarium is niet te veel beplant zodat er nog voldoende zwemruimte overblijft.
Het juwel aquarium is ook maar een tijdelijk verblijf voor hen en normaal gezien gingen ze deze maand naar een vijver bij iemand die ik ken, maar...aangezien we ons terras opnieuw gaan aanleggen heb ik het enkele dagen geleden voor elkaar gekregen bij mijn vrouw om ook een vijver te laten aanleggen van 150*200*120 🙂
Dus als ik mag kiezen zou ik ze natuurlijk liever houden aangezien ik toch wel redelijk aan ze gehecht ben, (��ntje komt soms uit mijn hand eten)
Maar om terug te komen op mijn eerste vraag, is het normaal dat sluiers af en toe elkaar eventjes najagen om daarna weer vrolijk naast elkaar te zwemmen ?