V
visstisck
Guest
Zitten ze in je bak van 60 cm? Op wat voor temperatuur heb je het water? Vind de bak wat te klein voor ramirezi's.En als je de platy's nog hebt, ook niet echt ideaal.
En dan wordt het forum zeker voor het gerecht gesleept vanwege laster?Sjeff zei:Khoppie zei:Die kende ik al sjeff maar bedoel echt een speciaal topic met winkels die regelmatig de fout in gaan zodst nieuwe forumleden kunnen zien waar ze correct geholpen worden 🙂
Oh, dacht misschien heb je daar overheen gelezen. Maar misschien is het een idee om op te zetten? Het is wel erg handig als je weet waar gedegen advies gegeven wordt!
Niet te makkelijk over denken. De ene soort kan makkelijker omgaan met veranderingen dan andere soorten.Julian D zei:Zelfde wijze als ik bij iedere vis doe, dus hier ligt het niet aan.
Julian woont in Utrecht, de winkel is in Utrecht. Van kraanwater naar kraanwater binnen hetzelfde leveringsgebied zou niet te veel moeten schelen.Sterrekind zei:(...) het kan zomaar zijn dat jouw water teveel afwijkt en dat er daardoor problemen ontstaan. Of je hebt gewoon pech.
Mascha&Ivo zei:Niet te makkelijk over denken. De ene soort kan makkelijker omgaan met veranderingen dan andere soorten.Julian D zei:Zelfde wijze als ik bij iedere vis doe, dus hier ligt het niet aan.
Julian woont in Utrecht, de winkel is in Utrecht. Van kraanwater naar kraanwater binnen hetzelfde leveringsgebied zou niet te veel moeten schelen.Sterrekind zei:(...) het kan zomaar zijn dat jouw water teveel afwijkt en dat er daardoor problemen ontstaan. Of je hebt gewoon pech.
~ Ivo
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.