Wat is er nieuw

Man of vrouw meerval

mister

Active member
Lid geworden
7 september 2012
hallo,

Ik heb al een 5 tal jaar een mooie meerval, en ik weet niet precies of het een man of vrouw is en eigenlijk ook niet meer welke soort, hij is vrij schuw maar hij kent me ondertussen toch goed en komt dan eten vragen, daarom dacht ik misschien heeft hij/zij er iets aan om een partner te krijgen, alhoewel ik wel weet dat meervallen nogal agressief kunnen zijn (althans naar mijn corys)

Ik schakel binnenkort over op een 150 cm aquarium en denk eraan om een tweede te introduceren, liefst een koppeltje uiteraard

Welke soort en geslacht denken jullie?
is het uberhaupt beter om ze per koppel te houden en kweken ze dan ook?

Bedankt

0142B540-631C-4AB6-A557-A3FA0CBC9B4C.jpeg

2FE488DB-9190-4C71-A185-F5877A6C09A0.jpeg

EC553D09-BA2A-479F-BC5F-6C827C5BDA68.jpeg

7DC225C1-B146-4329-B69B-F6411F7B4BAC.jpeg

Ancistrus cf cirrhosus vrouwtje, kweken als konijnen en raak je nergens kwijt (marktplaats staat er vol mee)

Oke dankje

Dus voor de vis is het leuker voor mij minder leuk 😛

De wildkleur die jij hebt krijgt nesten van 100+ en zijn pas te verkopen vanaf 3 cm (half jaar oud ongeveer) waar laat je een half jaar lang 100+ jonkies die naarmate ze groter worden steeds meer schijten/vervuilen?

kweken als konijnen en raak je nergens kwijt
Daar weet ik alles van, ik heb ook een koppel gehad en iedere 3 maanden was het raak, 100+ waren het er niet maar 40 a 50 met gemak.
Ik bood ze gratis aan op Marktplaats '(gelukkig) overleefden alle jonkies het niet in mijn bak omdat er een paar grote vissen inzaten, maar er bleven er toch zeker iedere keer 10 over.

Op dit moment heb ik er nog steeds 10 zitten (in een apart bakje) die zijn bijna groot genoeg om weg te mogen, waaronder een paar Albino's.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan