Mangrove


Mark D

Well-known member
Lid geworden
27 oktober 2019
Berichten
456
Leeftijd
61
Moderators, ik heb geen aandelen in wat voor bedrijf dan ook, maar ik heb de behoefte om onder de aandacht te brengen dat ik toch wel een hele fijne aankoop heb gedaan.
De jongen heet Alex, hij adverteert via marktplaats, en ik heb rode mangrove loten bij hem gekocht. Altijd een risico, marktplaats zit vol met idioten, en zoiets kwetsbaars als dit product kan altijd nog tijdens de verzending naar de galamiezen gaan.
Maar niet in dit geval. Nette prijs, goede communicatie, ik heb vijf loten gekocht en er rekening mee gehouden dat er wat mislukt. Wat denk je, na twee weken hebben ze ALLE vijf wortel geschoten. De rest is aan mijzelf, ze moeten nu groeien tot een lengte dat ik ze kan planten in mijn opstartende breakwater omgeving, maar daar heb ik alle vertrouwen in.
Stel je voor, levende mangroven, dat is voor mij het ultime haalbare success in waar iki met mijn bak naar toe wil.
Soms moet je eerlijke mensen die goede producten leveren ff een compliment geven.

gr

Mark

IMG_2050[2608].JPG
 
Genoeg besproeien als je ze in brakwater wil houden, anders krijg je brandplekken van het zout op de bladeren
 

Terug
Bovenaan