Mark's garnalen bakken (MarkW79)


De kleintjes worden al groter
2B5D8BB1-6779-479A-9E4E-D1AFC88C0F8E.jpeg
 
mooie mark en die garnaal achterin krijgt ook weer eiren binne kort:p je ziet ook wel kleur verschil als ze wat groter zijn zou ik ze uit selecteren zo dat je kleur der op voor uit gaat
 
Dank je. Die zwangere garnaal die zie ik nog niet maar ik hoop dat je gelijk hebt hahah.
Vanaf wanneer ga ik ze ongeveer uitselecteren? Ik heb gehoord ongeveer met 1 cm.
 
als je bijvoorbeeld nu al uit selecteerde krijg je in de toekomst dat je jongen vanaf de eerst weken al kleur hebben en dat maakt het uit slecteren dan ook weer makelijker dat is wat ik doe maar soms heb zoveel garnaalen dat da niet lukt
 
als je bijvoorbeeld nu al uit selecteerde krijg je in de toekomst dat je jongen vanaf de eerst weken al kleur hebben en dat maakt het uit slecteren dan ook weer makelijker dat is wat ik doe maar soms heb zoveel garnaalen dat da niet lukt
Klopt het dat Caridina s veel eerder kleur hebben dan de Neo s? Volgens mij hebben de cr/cb al gelijk of erg snel kleur.
 
Ja dat klopt John. De Neo’s worden meestal licht tot lichtgekleurd geboren. Caridina’s hebben meestal al wel gelijk hun kleuren
 
Weer een stel Blue Dream baby’s
EC2C7CA6-0C9C-4A4B-BFB3-4E26F4129013.jpeg

De Green Jades kleintjes groeien ook lekker en het zijn er al heel wat.

De crystals willen nog niet, kan de tijd van het jaar zijn, dat ze op kraanwater zitten (al zaten ze daar bij de kweker ook op) of ik heb alleen maar mannen hahaha (lijkt me niet want ik zie dikkere buiken, maar nog geen eitjes)
 
bij mij doen ze ook nie veel op het moment ik ga s wat bloedworme ontdooie en een water wissel doen hopen dat da wa doet
 
Heb nu 3 zwangere crystals dus het was echt de periode van het jaar dat er niks gebeurde
 
Niet de allerbeste foto’s maar sinds vorige week ongeveer 14 mini crystals in de bak.
Super blij. :giggle:
9718548B-03B0-45C0-A8B1-6125D830ED39.jpeg
3D179C32-8540-4744-ADC7-FCEF8ABF9767.jpeg
 
Sinds vorige week de trotse bezitter van citroen garnalen. Mijn vierde bak.

De vijfde staat nu in te draaien voor oranje.

In mijn zesde en laatste bak wil ik crystal Black op kraanwater

20220615_144155.jpg
20220615_144215.jpg
 
Ik heb de stelling ook maar gelijk aangepakt. Door de gaten tussen de bakken en de bovenkant, dicht te maken.
Ziet er, al zeg ik het zelf wel een stuk beter en rustiger voor de ogen uit. Je kijkt niet meer direct in de ledlampen.
20220615_190120.jpg
20220615_185904.jpg


Voor de oplettende kijker. Ja dat filter in het midden gaat er nog uit. Is nog even ter ondersteuning aan het nieuwe filter.


Nog wel een vraagje. Ga zou ik de rechterkant van de rechterbak ook nog zwart maken?? Boven heb ik dat niet gedaan en zie je ook niks door de alg die tegen het glas groeit.
 
Netjes Mark en hoeveel bakjes zijn dat nu? Je hebt een leuke collectie voer zie ik.
 
Ik heb nu 7 bakken staan. De onderste zitten wat blue Japan endler guppen in en mijn gecullde garnalen
 
De eerste baby's zijn geboren in de Orange tank.
20220930_130147.jpg
 

Terug
Bovenaan