Lekker verder gegaan met het project, boompjes gemaakt onder plaat alvast in de grondverf gezet. Afgelopen kwam de bak binnen en aankomende week lekker vrij om te gaan bouwen. Toch loopt het allemaal net iets anders dan gepland.
om te beginnen de boompjes en onder plaat, de rest van het hout heb ik ook al liggen om morgen de tafel van de bak in elkaar te schroeven.
Ik ga ook nog een paar bonsai bomen halen om mijn Bos te maken, met verschillende mossen.
Achterwand een paar dingetjes op gemaakt, om zo dan in mijn bak te plaatsen, zonder dat je teveel slangen en dergelijke kan zien.
Toen ik de bak vrijdag binnen kreeg, was deze niet helemaal volgens afspraak. Ik wilde een bak zonder verstevigings randen zodat mijn wand er perfect in paste. Tegen mijn dochter was gezegd dat deze er gemakkelijk uit te snijden was. Deze was alleen voor de versteviging voor het vervoeren en zou gemakkelijk los te halen zijn. Ja niet dus!!!
Met veel gepiel en gerommel had ik hem bijna los en toen..........
ff een flinke vloek en een rondje dokters post en een behoorlijk stuk van mijn top van mijn vinger kwijt, zit ik er nu zo bij.
ff lachen als een boer met kiespijn.
Al met al, mijn plannen voor mijn week vakantie vallen nu aardig in duigen en het project zal wel even stil komen te liggen of mijn broers willen mij te hulp schieten. We zullen zien hoe het loopt.
Aan de andere kant mogen de twee kleine bakjes nog even blijven staan van mijn vrouw.-)
Ook mijn bakje met jonge visjes moet er aan geloven, maar nu even niet.-)
Het is helaas niet anders, morgen weer op naar de Dokter.
Gr Martinez